„Przyjaciółki” wygrały z Gessler, a „Hotel 52” z „Paradoksem”

Nowy serialu Polsatu „Przyjaciółki” zanotował o milion widzów większą oglądalność niż nadawany godzinę wcześniej premierowy odcinek „Paradoksu” w TVP2. Hitem czwartku był jednak powracający po wakacjach „Ojciec Mateusz”.

p5
p5
Udostępnij artykuł:

Pierwszy odcinek „Przyjaciółek”, m.in. z Małgorzatą Sochą i Joanną Liszowską w obsadzie, Polsat nadał w czwartek o 22.05. Oglądało go 2,6 mln widzów, a udział Polsatu wyniósł 25,22 proc. w grupie 4+ i 25,05 proc. w komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurememt dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial osiągnął większą widownię niż emitowany pół godziny wcześniej premierowy odcinek szóstej serii „Kuchennych rewolucji” w TVN. Program Magdy Gessler przyciągnął bowiem przed ekrany 2,55 mln osób, a jego udział w ryku wyniósł odpowiednio 19,80 proc. i 24,16 proc.

grafika

serial "Przyjaciółki"   Z kolei drugi nowy serial czwartku - emitowany o 21.05 w TVP2 kryminalny „Paradoks” z Bogusławem Lindą śledziło 1,64 mln osób, co dało Dwójce 11,51 proc. udziału w 4+ i 11,28 proc. w 16-49. To zdecydowanie mniej niż obejrzało w Polsacie nadawany równolegle pierwszy odcinek szóstej serii „Hotelu 52”, który przyciągnął przed ekrany 2,26 mln widzów (miał odpowiednio 15,8 proc. i 16,14 proc. udziału). serial "Paradoks"   Jednak największą widownię wśród premierowych seriali czwartku miał „Ojciec Mateusz”, który o 20.20 przyciągnął do Jedynki 5,15 mln oglądających, a jego udział wyniósł aż 33,62 proc. w 4+ i 24 proc. w 16-49. Sporo widzów miała też nadawana po nim „Sprawa dla reportera” Elżbiety Jaworowicz - niemal 3 mln.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7