SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółki” z mniejszą widownią. Polsat wygrywa tylko z TVP2

Trzeci sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 2,07 mln osób. W porównaniu do edycji nadawanej rok temu serial stracił 430 tys. widzów. Polsat w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku, ale w grupie komercyjnej jest drugi.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że cztery pierwsze odcinki trzeciej edycji „Przyjaciółek” (emitowane w czwartki o godz. 21.05, począwszy od 6 marca br.) oglądało średnio 2,07 mln widzów. Przełożyło się to na 13,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek nowego sezonu. Obejrzało go 2,2 mln widzów.

Trzy topowe odcinki „Przyjaciółek”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

20-03-2014

2 199 483

14,30%

13-03-2014

2 076 980

13,97%

27-03-2014

2 042 542

13,36%

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. stracił 430 tys. widzów. Wówczas pierwsze cztery odcinki drugiej serii „Przyjaciółek” oglądało 2,5 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 16,69 proc. oraz 17,59 proc. udziału (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 21,38 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („W-11 - Wydział Śledczy” oraz „Kuchenne rewolucje”; 16,38 proc.), a na czwartym - TVP2 („Na sygnale” i „Dr House”; 7,11 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest wiceliderem rynku, przegrywając tylko z TVN. Dalej plasują się Jedynka oraz Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 256 616

21,38%

13,49%

TVN

2 494 784

16,38%

17,19%

Polsat - Przyjaciółki

2 074 350

13,62%

15,67%

TVP2

1 082 141

7,11%

6,34%

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki” z mniejszą widownią. Polsat wygrywa tylko z TVP2

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zbyk
Szkoda.
odpowiedź
User
Piotr
Ten serial jest tak nudny i sztuczny a do tego mdły że nie idzie tego gniota oglądać i lepjej niech zakonczą ten słaby serial bo to się ciągnie jak flaki z olejem
odpowiedź
User
demi
Motorem serialu jest Socha, która gra zwykłą dziewczynę z sąsiedztwa. Tylko jak w to uwierzyć, jak powoli traci mimikę twarzy od botoksu i biega głównie na otwarcia ekskluzywnych butików i pozuje z butami za 10 tyś.? Albo się jest aktorem albo celebrytą...
odpowiedź