Przyprawy Appetita lokowane w programie Anny Starmach w TVN Style

Marka przypraw Appetita (należąca do firmy Colian) będzie promowana poprzez lokowanie produktu w programie „Pyszne 25” na antenie TVN Style prowadzonym przez Annę Starmach, jurorkę programu „Masterchef” w TVN.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Przyprawy Appetita lokowane w programie Anny Starmach w TVN Style

W programie „Pyszne 25” Anna Starmach w ciągu 25 minut przygotowuje potrawy ze składników, których wartość nie przekracza 25 zł. W nowych odcinkach będzie używać przypraw i ziół marki Appetita.

Ich producent, firma Colian, tłumaczy, że zdecydował się na działania product placement w tym programie, bo jego konwencja współgra ze strategią tej marki: pokazuje, jak za rozsądną cenę - dzięki kreatywnemu podejściu do gotowania - można przyrządzić smaczne potrawy.

Wiosną br. produkty Appetita były promowane poprzez product placement w nadawanym w Polsacie programie „Top Chef”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?