„Obgryzaj, znajduj, wygrywaj” w loterii promującej Ptasie Mleczko od Wedla (wideo)

Lotte Wedel wspiera sprzedaż Ptasiego Mleczka największą w historii tej marki loterią konsumencką. Akcję pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj” wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencje PZL, OMD i Walk PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Loteria potrwa do 22 października br., do rozdania w niej przeznaczono 3000 nagród, a wśród nich longboardy i karty przedpłacone, oraz cztery nagrody specjalne w postaci rejsu w wybranym kierunku świata.

Aby zdobyć główną wygraną, należy kupić Ptasie Mleczko w opakowaniu objętym loterią, znaleźć w środku pianki w biało-brązowy zebrę i zgłosić się do organizatorów przed 22 października br. Dodatkowo każdy, kto do 13 czerwca br. zgłosi kod z opakowania promocyjnego na stronie piankawzebre.pl lub przez sms, będzie miał szansę na wygranie jednej z 3000 dodatkowych nagród. W obu przypadkach należy zachować zwycięskie opakowanie.

W loterii biorą udział odpowiednio oznaczone opakowania promocyjne pianek Ptasie Mleczko o smakach: strawberry, shake, karmellove, śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, cytrynowe, kokos i mango.

Akcję wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję reklam odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w internecie prowadzi agencja J. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja Walk PR.

Firma Lotte Wedel w jednej z ostatnich kampanii promowała CzekoTubkę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"