Ptasie Mleczko, WOŚP i złoty najsilniejszymi markami w Polsce, TVN najwyżej z mediów

Ptasie Mleczko znalazło się na czele rankingu najsilniejszych marek BAV, wyprzedzając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, złotego, Wedel i Polskę. Wśród marek z branży medialnej w czołówce znalazł się jedynie TVN, a spośród osób związanych zawodowo z mediami - Martyna Wojciechowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ranking Brand Asset Valuator przeprowadzany jest co trzy lata, wspólnie przez MillwardBrown oraz agencję Young&Rubicam. Wartość marek ocenia się poprzez pryzmat czterech czynników: wyróżnialności (unikalny sens istnienia, wartość dodana), adekwatności (pozostawanie w zgodzie z oczekiwaniami konsumenta), szacunku (miara dotrzymywania tajemnicy składanej przez markę) i wiedzy (głębokie rozumienie istoty marki) . Badanie objęło nie tylko produkty sprzedażowe, ale także ogólne pojęcia, takie jak waluta, nazwa kraju, a także marki osobiste znanych osób. Najnowsza fala 2016 obejmuje 1500 marek przebadanych na reprezentatywnej próbie 3 tys. dorosłych Polaków.

Markami o najwyższej wyróżnialności w 2016 roku okazały się: Martyna Wojciechowska, Ptasie Mleczko i Przystanek Woodstock. Spośród znanych osobowości w czołówce tego rankingu tym razem znaleźli się Dorota Wellman, Robert Lewandowski i Kuba Wojewódzki.

Wśród brandów o najwyższej adekwatności na czele są - podobnie jak trzy lata temu - polski złoty, Polska i Biedronka.

Największym szacunkiem respondentów cieszą się w Polsce natomiast: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Wedel i Polska. Spośród celebrytów najbardziej szanowanymi osobami są Robert Lewandowski i Adam Małysz.

Brandami, o których Polacy mają aktualnie największą wiedzę, są: polski złoty, Polska i Biedronka. Spośród mediów do czołówki tego rankingu trafiły w tym roku TVP1, Polsat, TVP2 i TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych