Ptasie Mleczko, WOŚP i złoty najsilniejszymi markami w Polsce, TVN najwyżej z mediów

Ptasie Mleczko znalazło się na czele rankingu najsilniejszych marek BAV, wyprzedzając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, złotego, Wedel i Polskę. Wśród marek z branży medialnej w czołówce znalazł się jedynie TVN, a spośród osób związanych zawodowo z mediami - Martyna Wojciechowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ranking Brand Asset Valuator przeprowadzany jest co trzy lata, wspólnie przez MillwardBrown oraz agencję Young&Rubicam. Wartość marek ocenia się poprzez pryzmat czterech czynników: wyróżnialności (unikalny sens istnienia, wartość dodana), adekwatności (pozostawanie w zgodzie z oczekiwaniami konsumenta), szacunku (miara dotrzymywania tajemnicy składanej przez markę) i wiedzy (głębokie rozumienie istoty marki) . Badanie objęło nie tylko produkty sprzedażowe, ale także ogólne pojęcia, takie jak waluta, nazwa kraju, a także marki osobiste znanych osób. Najnowsza fala 2016 obejmuje 1500 marek przebadanych na reprezentatywnej próbie 3 tys. dorosłych Polaków.

Markami o najwyższej wyróżnialności w 2016 roku okazały się: Martyna Wojciechowska, Ptasie Mleczko i Przystanek Woodstock. Spośród znanych osobowości w czołówce tego rankingu tym razem znaleźli się Dorota Wellman, Robert Lewandowski i Kuba Wojewódzki.

Wśród brandów o najwyższej adekwatności na czele są - podobnie jak trzy lata temu - polski złoty, Polska i Biedronka.

Największym szacunkiem respondentów cieszą się w Polsce natomiast: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Wedel i Polska. Spośród celebrytów najbardziej szanowanymi osobami są Robert Lewandowski i Adam Małysz.

Brandami, o których Polacy mają aktualnie największą wiedzę, są: polski złoty, Polska i Biedronka. Spośród mediów do czołówki tego rankingu trafiły w tym roku TVP1, Polsat, TVP2 i TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]