SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pudelek.pl przed Plotek.pl i Plejada.pl. W górę Jastrzabpost, w dół Kozaczek (TOP10 serwisów plotkarskich)

Najpopularniejszym serwisem plotkarskim jest Pudelek.pl, natomiast pod względem liczby użytkowników kolejne miejsca zajmują Plotek.pl i Gwiazdy.wp.pl, a pod względem liczby odsłon - Plejada.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Jastrzabpost.pl, Gwiazdy.wp.pl i Pomponik.pl, a spadki - Pudelek.tv, Hotplota na Eska.pl oraz Kozaczek.pl.

fot. policja.pl Article

W lutym br. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 5,04 mln realnych użytkowników, czyli 18,04 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni w serwisie 150,44 mln odsłon, a każdy korzystał z niego przeciętnie przez godzinę, 23 minuty i 41 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Na kolejnych miejscach pod względem liczby odsłon znalazły się Plotek.pl (Grupa Gazeta.pl) z 4,31 mln, Gwiazdy.wp.pl (Grupa Wirtualna Polska) z 4,07 mln, Pomponik.pl (Grupa Interia.pl) z 3,91 mln oraz Plejada.pl (Grupa Onet-RASP) z 3,74 mln.

Na Plejadzie odwiedzający wykonali 145,87 mln odsłon, a na Plotku - 86,91 mln. Gwiazdy.wp.pl zanotowały 50,26 mln odsłon, a Pomponik.pl - 46,11 mln.

Jeśli chodzi o średni czas korzystania przez użytkownika, to żaden z serwisów oprócz Pudelek.pl nie zbliżył się do poziomu 20 minut. Na Plejadzie ten wskaźnik wyniósł 16 minut i 59 sekund, a na Pudelek.tv - 16 minut i 51 sekund.

Tylko na komputerach Pudelek.pl miał 2,75 mln użytkowników, 59,24 mln odsłon oraz 53 minuty i 44 sekundy przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego. Więcej odsłon (81,88 mln) zanotowała Plejada.pl, przy 2,27 mln użytkowników oraz 20 minutach i 30 sekundach średniego czasu korzystania.

Na smartfonach i tabletach Pudelek.pl osiągnął zdecydowanie wyższe wyniki niż w internecie stacjonarnym: 3,14 mln użytkowników, 91,2 mln odsłon oraz godzinę, 27 minut i 13 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Podobne proporcje są w ruchu na Plotek.pl: 2,1 mln użytkowników, 28,58 mln odsłon oraz 7 minut i 54 sekundy średniego czasu korzystania w internecie stacjonarnym wobec 2,79 mln użytkowników, 58,32 mln odsłon oraz 11 minut i 43 sekundy średniego czasu.

Inaczej jest w przypadku np. Plejada.pl: na komputerach serwis miał 2,27 mln użytkowników, 81,88 mln odsłon oraz 20 minut i 30 sekund średniego czasu korzystania, a na smartfonach i tabletach - 2,08 mln użytkowników, 63,98 mln odsłon oraz 8 minut i 8 sekund średniego czasu.

W skali roku Pudelek.pl zanotował wzrost zasięgu o 5,69 pkt proc. (czyli 46,1 proc.) oraz spadek liczby odsłon o 15,23 mln (o 9,2 proc.) oraz średniego czasu spędzonego przez użytkownika o 36 minut i 48 sekund (31,7 proc. w dół).

Kolejne trzy witryny osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności. Plotek.pl zyskał 4,01 pkt proc. zasięgu, 21,88 mln odsłon oraz 48 sekund średniego czasu korzystania (to 35,1, 33,6 i 7,5 proc. w górę), Gwiazdy.wp.pl - 4,63 pkt proc. zasięgu, 22,28 mln odsłon oraz dwie minuty i 6 sekund średniego czasu (46,6, 79,6 i 22,5 proc. w górę), a Pomponik.pl - 3,21 pkt proc. zasięgu i 5,99 mln odsłon (29,8 i 14,9 proc. w górę), przy spadku przeciętnego czasu korzystania o minutę i 33 sekundy (czyli 9,6 proc.).

Procentowo najwięcej zyskał Jastrzabpost.pl - zyskał 4,12 pkt proc. zasięgu i 14,69 mln odsłon (to 114,1 i 171,4 proc. w górę).

Zmalał natomiast zasięg Pudelek.tv (o 0,09 pkt proc., czyli 2,4 proc.), działu Hotplota serwisu Eska.pl (o 0,54 pkt proc., a więc 13,2 proc.) oraz Kozaczek.pl (o 0,77 pkt proc., czyli 19,7 proc.). Wszystkie te serwisy zanotowały też spadki liczby odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pudelek.pl przed Plotek.pl i Plejada.pl. W górę Jastrzabpost, w dół Kozaczek (TOP10 serwisów plotkarskich)

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jenny
A jaką oglądalność stron głównych, czyli rozpoznawalność marek mają ci od SEO precli, czyli party i jastrząb? Bo syreni czas jasno pokazuje, ze strony należą do kategorii wpadł-wypadł.
16 1
odpowiedź
User
górne 3% - kto ma wiedzieć ten wie
jak 5 mln Polaków może średnio półtora godziny dziennie spędzać na pudelku ??? Pokolenia Owsiaka, Kwaśniewskiego, Kalisza, Palikota, Wojewódzkiego, Stuhra to co się dziwić... Inteligencjo do roboty, trzeba obecne i przyszłe pokolenia tak naostrzyć że za następne 30 lat pudelki będą dla nich szczytem obciachu a uczciwa praca największym dobrem.
8 8
odpowiedź
User
Seba
Pudelek jest super, wchodzę od czasu do czasu ... popatrzę na nagłówki ... powiem na glos o ja pier ole i stwierdzam kto to czyta.
Ps. Niedlugo w rankingu pojawi sie gazeta.pl, co raz więcej tam takich mayerialow prze gimbaze pisanych
7 2
odpowiedź
User
Julek
Jastrzębska jest najlepsza
1 12
odpowiedź
User
Anastazja de Volaille
Plejada z kupowanymi followersami tak daleko w tyle? No jak to tak, ktoś musiał zafałszować te dane!!! Przecież pan naczelny Cejronowski, od lat w poczekalni sławy, tak bardzo dba o popularność, kupuje sobie pod każdym postem na instagramie po kilka tysięcy lajków!!! Ma też kupionych followersów na profilu. Wystarczy sprawdzić jakość tych followersów. Powinien dostać wilczy bilet w mediach na zawsze. Do tego ten mobbing, który uprawia. No i już wiadomo, dlaczego nie jest popularny i lubiany.
16 0
odpowiedź
User
Prawda w oczy kole
Plejada w dol, bo pan naczelny zamiast nad jakoscia newsow, skupiony nad tym jak włoski leża i czy dobrze fotke na instagram wyfotoszopował:)))
13 0
odpowiedź
User
M
Brawo nacz Plejady. Wiadomo bylo, ze to schrzani, ale ze tak szybko i tak koncerowo?:) co za wstyd! Tak nisko plejada nigdy nie byla. Gratulacje dla onetu za kolejna „swietna” decyzja kadrowa
10 0
odpowiedź
User
lol
Pudelek to konkurencja sama w sobie, prawie półtorej godziny na stronie na użytkownika to jest jakiś kosmos nieosiągalny dla reszty. Cieszy awans Plotka kosztem Plejady, bo tam o jakości już dawno zapomnieli, odsłony jeszcze sobie jakoś niwelują przeklikiwaniem w nieskończoność ze strony głównej i "zobacz więcej", bo treści, w które userzy naprawdę chcieliby kliknąć jest niewiele. Kiedyś Plejada to była jakość i wyróżniała się na tle pozostałych serwisów kontentem, materiałami wideo. Teraz promowane tam są nikomu nieznane koleżanki redaktora naczelnego i on sam - niespełniona gwiazda, która kupionymi followersami próbuje udowodnić, że coś znaczy. Smutne to, bo pracują tam fajni ludzi, ale mając za szefa celebrytkę klasy Z, ciężko się rozwijać. Dziwne, że w RASP nikt jeszcze tego nie zauważył, że potrzeba tam lidera i człowieka z wizją, a nie podstarzałego Kena w wypożyczonym garniturze....
12 0
odpowiedź
User
Mhm
Szkoda ze w WP nadal traktują Pudelka jak śmiecia, mimo ze robi im takie wyniki, a co za tym idzie - zarobki. Zamiast przeszczepiać rozwiązania z Pudla ktore działają, próbują z niego zrobić kolejny supporter dla SG, czyli schrzanić. Może po wynikach powinni przejrzeć na oczy... bo wyjdzie druga Plejada, czyli bramka do dopalania onetu.
6 0
odpowiedź
User
Ptysia
Pudelek i plotek na czele! Brawo!!! Dwa portale, które mają najlepsze zespoły redakcje. Jakoś zespołów przekłada się na wyniki. Zero gwiazdorzenia jak w przypadku naczelnego plejady i jaszczembia. Kiedyś plejada była portalem, na który się wchodziło z przyjemnością...teraz już nie. Ludzie wybierają to co najlepsze! ;) oby tak dalej
8 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing