SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuchenne eksperymenty w kampanii Pudliszki z serii „Ten smak nie jest kwestią przypadku”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii koncentratu pomidorowego Pudliszki (HJ Heinz) w ramach platformy kreatywnej „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Akcję przygotowała agencja Change Serviceplan (Group One), Starcom i Hogarth Worldwide Limited.

30-sekundowy spot telewizyjny prezentuje różne warianty użycia promowanego koncentratu. Reklama ma podkreślać wielorakie zastosowanie produktu przy zachowaniu dobrego, pomidorowego smaku.

Kampania ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach telewizyjnych oraz serwisach VOD. Na potrzeby działań przygotowano spot w wersji 30-sekundowej oraz 15-sekundowej.

Pierwsza odsłona platformy komunikacyjnej "Ten smak nie jest kwestią przypadku" ruszyła w lutym 2015 roku.

Za przygotowanie strategii kampanii i poszczególnych kreacji odpowiadała agencja kreatywna Change Serviceplan, należąca do Group One. Dom mediowy Starcom zajął się planowaniem i zakupem mediów.

Reżyserem spotu reklamowego stworzonego w ramach kampanii jest Toby Dye, a produkcja i postprodukcja były po stronie Hogarth Worldwide Limited.

Dołącz do dyskusji: Kuchenne eksperymenty w kampanii Pudliszki z serii „Ten smak nie jest kwestią przypadku”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl