SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Startuje kampania i promocja ubezpieczeń komunikacyjnych od PZU i LINK4 w Banku Pekao

Bank Pekao wystartował z kampanią promocyjną ubezpieczeń komunikacyjnych. Swoim klientom oferuje polisy PZU oraz Link4.

– W kanałach zdalnych można za naszym pośrednictwem kupić ubezpieczenia turystyczne, na życie do kredytu hipotecznego i komunikacyjne. Ubezpieczenie komunikacyjne PZU i LINK4 z każdym tygodniem cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów i liczymy, że aktualna promocja będzie dodatkową zachętą do jego zakupu za pośrednictwem naszego banku – mówi Maciej Berger, dyrektor departamentu bankowości ubezpieczeniowej w Banku Pekao.

Klient, który spełni warunki promocji, kupując ubezpieczenie komunikacyjne za pośrednictwem banku, zyska premię w postaci e-bonu na zakupy. Za zakup OC otrzyma e-bon o wartości 50 zł, a za zakup OC i AC e-bon o wartości 100 zł. Promocja jest dostępna zarówno w oddziałach banku, jak i przy zakupie polisy on-line.

Klienci mogą kupić ubezpieczenie komunikacyjne szybko i wygodnie, korzystając z aplikacji PeoPay albo bankowości internetowej Pekao24. Oferta jest omnikanałowa – to znaczy jest możliwość zmian kanału sprzedaży w trakcie procesowania wniosku o zawarcie ubezpieczenia np. klient rozpoczyna proces w oddziale z doradcą i może samodzielnie dokończyć wniosek w serwisie Pekao24 lub w aplikacji PeoPay w domu. Płatność za ubezpieczenie można rozłożyć na raty na 12 miesięcy, w PZU można także skorzystać z abonamentu, a w LINK4  z polecenia zapłaty.

Bank Pekao promuje ubezpieczenia

Od 1 czerwca Bank Pekao ruszył z kampanią wspierającą sprzedaż w banku ubezpieczeń komunikacyjnych PZU i LINK4. Akcja obejmuje media społecznościowe oraz oddziały banku - witryny, plakaty, TV oddziałowe oraz reklamę w bankomatach.

Promocja będzie także dostępna w bankowości elektronicznej i aplikacji PeoPay, a dzięki hiperpersonalizacji będzie docierać z komunikacją do konkretnego klienta na podstawie zebranych informacji np. daty końca obecnej polisy OC/AC.

Dodatkowo także od 1 czerwca 2023 roku wystartowała loteria organizowana przez Link4 z okazji 20. urodzin tego towarzystwa ubezpieczeniowego. Loteria jest przeznaczona dla klientów indywidualnych, którzy wykupili lub przedłużyli polisę OC lub OC/AC niezależnie od kanału sprzedaży.

W losowaniu będą mogli wziąć udział ci, którzy zdecydują się na zakup polisy ubezpieczeniowej  w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2023 roku. Do wygrania są dwie Toyoty Yaris Cross Hybrid oraz setki bonów paliwowych, każdy o wartości 400 zł.

Dołącz do dyskusji: Startuje kampania i promocja ubezpieczeń komunikacyjnych od PZU i LINK4 w Banku Pekao

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl