SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZU reklamuje „rewolucję w OC” (wideo)

Startuje kampania reklamująca nową ofertę ubezpieczeń OC wprowadzoną właśnie przez PZU. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszaw, VML Poland i Starlink.

Kampania nowej oferty OC w PZU podkreśla jej rewolucyjny charakter. Polega on na tym, że bez względu na to, czy posiadacz polisy był sprawcą czy poszkodowanym w wypadku, zgłasza szkodę do PZU, który organizuje naprawę samochodu lub pokrywa jej koszty. Firma przejmuje też wszystkie formalności i kontakt z ubezpieczycielem sprawcy wypadku.

- Rewolucyjna zmiana, którą proponujemy, spowoduje, że poszkodowany klient stanie się podmiotem w relacjach z ubezpieczycielem - przekonuje Tomasz Tarkowski, członek zarządu PZU odpowiedzialny za obszar likwidacji szkód. - Obecnie problem leży w systemie, gdzie poszkodowany nie jest związany z ubezpieczycielem likwidującym szkodę. Dodatkowo wejście na rynek ubezpieczycieli specjalizujących się w „tanim OC” doprowadziło do zmiany tego ubezpieczenia w parapodatek - ocenia.

Kampania reklamująca nową ofertę obejmuje radio (RMF FM, Radio ZET, stacje lokalne), prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Fakt”, „Super Express”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”, „Auto Świat”, „Top Gear”), internet (Onet, Interia, YouTube, Google, strony z sieci reklamowych, serwis rewolucjawoc.pl), outdoor (tablice w największych aglomeracjach) oraz materiały POS (ulotki, plakaty, witryny w oddziałach, materiały dla agentów). Akcja potrwa do końca kwietnia.

Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i VML Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: PZU reklamuje „rewolucję w OC” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Blanka
Jak nazywa się utwór zamieszczony w reklamie?
odpowiedź
User
Internet
T. Rex - Children Of The Revolution
odpowiedź
User
pzu - ???
Właśnie się bujam z tymi pajacami z odszkodowaniem auta.
Jeśli ktoś ma kapkę oleju w głowie niech z ubezpieczeniem wieje nawet na Alaskę.
Właśnie otrzymałem odszkodowanie za auto będąc ofiarą najechania przez młodego pajaca "deptającego" skodę octawię - oczywiście służbową.

Dali mi aż 35 % wartości rynkowej. Gratuluję pzu podejścia do klienta płacącego składki ponad 30 lat który nie miał nawet kolizji bądź stłuczki w tym okresie.
odpowiedź