PZU reklamuje ubezpieczenia „PZU Więcej niż Ochrona” i „PZU Start w Dorosłość”

W czwartek wystartowała kampania PZU, w której firma reklamuje ubezpieczenia na życie „PZU Więcej niż Ochrona” i „PZU Start w Dorosłość”. Przygotowały ją firmy VML Poland i Universal McCann.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W komunikacji  PZU podkreśla, że jest marką, która dzięki swojej szerokiej ofercie wspiera klientów i towarzyszy im przez całe życie.

- Ta kampania kontynuuje komunikację wizerunkową marki PZU. Chcemy efektywnie pomagać klientom w rozwiązywaniu ich problemów w wielu obszarach i na każdym etapie życia. Jesteśmy więc obecni dzisiaj, gdy zabezpieczamy finansowo klientów i ich rodziny, a także będziemy obecni w przyszłości np. zapewniając ich dzieciom środki finansowe w momencie startu w dorosłość - mówi Dorota Macieja, członek zarządu PZU Życie SA.

 

Kampania potrwa do 29 marca br. Wykorzystywane w niej media to telewizja oraz internet (formaty displayowe, mailingi, działania afiliacyjne).

Za kreację kampanii odpowiada VML Poland. Media zakupił Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji