Radio Katowice z kampanią promującą letnią ramówkę

Polskie Radio Katowice rozpoczęło kampanię promująca letnią ramówkę oraz wakacyjny program „Przystanek lato”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Kampania połączona jest z wakacyjną akcją programową Radia Katowice, w której w każdy weekend stacja przenosi swoje studio do turystycznych miejscowości w województwie śląskim. Antena odwiedziła już Kosięcin, a w kolejnych tygodniach studia pojawią się jeszcze m.in. w Żywcu, Częstochowie, Ustroniu, Kuźni Raciborskiej, Pyskowicach i Wiśle.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wakacyjna-ramowka-radia-katowice-bogdan-fabianski-zaprezentuje-letnie-przeboje ##

Na potrzeby kampanii plakat zaprojektował grafik i malarz prof. Roman Kalarus z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. To kontynuacja współpracy w ramach, której powstał już nagrodzony w międzynarodowym konkursie jubileuszowy kalendarz Radia Katowice.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały