SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Plus reklamuje się w prasie i na outdoorze

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Radia Plus. Akcja - obejmująca prasę i outdoor - potrwa do końca października.

W kampanii Radia Plus reklamowany jest nowy, muzyczny wizerunek stacji, wprowadzony wraz ze zmienioną, jesienną ramówką. Akcja przebiega pod hasłem „Radio Plus. Łagodne Przeboje” stanowiącym nowy claim tej rozgłośni.

>>> Jesienne zmiany w Radiu Plus 



Kampania obejmuje outdoor (siatki, billboardy, autobusy, citylighty i backlighty m.in. w Krakowie, Gdańsku, Bydgoszczy, Olsztynie, Koszalinie, Łodzi, Kielcach i Radomiu), prasę (m.in. „Super Express”, „Dziennik Bałtycki”, „Gazeta Krakowska”, „Olivia”, „Poradnik Domowy”, „Naj”, „Dziecko”, „Cztery Kąty”) oraz działania niestandardowe (ambient, wydanie płyty składankowej „Radio Plus. Łagodne Przeboje”).

Dołącz do dyskusji: Radio Plus reklamuje się w prasie i na outdoorze

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pytający
Widać Plus ma za dużo pieniędzy. Nie ma na szefa muzycznego samodzielnego a jest na plakaciki by reklamować hasło z którego nawet EZ zrezygnowało po przejęciu Plusa. Humory na Żurawiej dopisują jak widać. Ale wkoło jest wesoło i łagodnie. Zobaczymy na jak długo wystarczy go 'specjalistom' ze stolicy ;) Już słupki Plusowi lecą w prawie każdym regionie i nie tylko tej rozgłośni spod znaku Eurozetu. Reszta spadnie jesienią tak jak liście z drzew.
odpowiedź
User
Pawel
Bednarek znowu zablysnela intelektem.
odpowiedź