Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od listopada 2022 roku do stycznia 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,3 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 0,1 pkt. proc.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,3 proc. (udział tej stacji względem fali listopad 2021-styczeń 2022 roku spadł o 0,3 pkt. proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-o-poranku-2022-rmf-fm-radio-zet_2 ##
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7 proc. (w dół o 0,6 pkt. proc.).
Jedynka i Trójka najbardziej do góry

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,7 pkt. proc. do 5,6 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-w-polsce,7169711609980545a ##
Duże odbicie zanotowała także Trójka, której wynik zwiększył się o 0,6 pkt. proc. do 2,2 proc. Stacja awansowała z 13. na 11. pozycję.
A 17 i VOX FM z największymi spadkami
Z czwartego na piąte miejsce spadło Audytorium 17 (w dół o 0,7 pkt. proc. do 4,2 proc. udziału). Sieć zanotowała największy spadek w zestawieniu.

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.











