Radio ZET Chilli chce pozyskać słuchaczy Radia PiN. “Nie masz już ulubionego radia?”

Grupa Eurozet ruszyła z kampanią reklamową Radia ZET Chilli. Realizowana jest ona pod hasłem “Nie masz już ulubionego radia?”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Radio ZET Chilli chce pozyskać słuchaczy Radia PiN. “Nie masz już ulubionego radia?”

Stacja podaje, że celem kampanii jest pozyskanie słuchaczy, ceniących wartościową muzykę, którzy w wyniku ostatnich zmian na rynku radiowym stracili swoje rozgłośnie pierwszego wyboru. Zmiana taka dotyczyła Radia PiN, które zmodyfikowało playlistę i gra obecnie znacznie mniej utworów jazzowych (więcej na ten temat).

Akcja promocyjna Radia ZET Chilli realizowana będzie w portalach Onet i Wirtualna Polska. Kampanię zaplanował dział promocji Grupy Eurozet.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET Chilli w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. wyniósł 0,4 proc. (dowiedz się więcej).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"