ZET Chilli wraca do nazwy Chillizet: nowe logo i wizerunek stacji. „Spotkania ze słuchaczami w realu”

Grupa Eurozet przedstawiła nowe logo marki Chillizet, które przez ostatnie cztery lata funkcjonowało pod nazwą Radio ZET Chilli. Nadawca odświeża wizerunek stacji. - Będziemy spotykać się ze słuchaczami także w realu - wyjaśnia Iwona Kostka-Kwiatkowska, redaktor naczelna rozgłośni.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
ZET Chilli wraca do nazwy Chillizet: nowe logo i wizerunek stacji. „Spotkania ze słuchaczami w realu”

Należąca do Grupy Eurozet rozgłośnia rozpoczęła nadawanie w grudniu 2008 roku. W lipcu 2013 roku KRRiT zgodziła się na odejście od nazwy Chillizet i przemianowanie stacji na Radio Zet Chilli. Nadawca tłumaczył wówczas, że chodzi o ujednolicenie identyfikacji portfolia marek.

Po czterech latach Eurozet postanowił powrócić do poprzedniej nazwy Chillizet, a miesiąc temu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła na to zgodę.

 - Przywracamy tym samym pierwotną tożsamość marki Chillizet. Zakładamy, że ta zmiana umocni wizerunek jej nowoczesnego i miejskiego charakteru - mówił dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Assendi, były dyrektor zarządzający ds. stacji lokalnych i ponadregionalnych Grupy Eurozet (obecnie szef Radia ZET).

W związku ze zmianą nazwy rozgłośnia dopasowuje swoje logo i odświeża wizerunek, dopasowaniem go do nowoczesnego, miejskiego charakteru Chillizet. Kreację przygotowała agencja BNA/Brand New Attitude. - Prosta, nowoczesna, pozbawiona apli forma znaku, a także tło w postaci barwnych visuali, sprawia, że nowe logo oddaje miejski, eklektyczny i energetyczny charakter radiostacji - mówi Wojtek Mierowski, creative director i partner BNA.

- Chillizet to marka obecna w świadomości słuchaczy od lat. To więcej niż radio - to styl życia, to relaks, muzyka, kultura i każda inna aktywność naszego odbiorcy. Będziemy spotykać się z Wami także w realu, będziemy towarzyszyć Wam we wszystkich ważnych dla Was momentach i to będzie głównym wyznacznikiem antenowych działań Chillizet. Spotkajmy się w strefie relaksu - nastawcie się na Chill out!” - mówi Iwona Kostka-Kwiatkowska, która od maja jest redaktor naczelną stacji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/weronika-wawrzkowicz-odchodzi-z-radia-zet-chilli-poranki-przejmuje-dominika-bieganska ##

Zmianie logotypu i wizualizacji towarzyszy premiera najnowszej dwupłytowej składanki muzycznej z serii „Nastaw się na chill out 17” sygnowanej przez rozgłośnię.

Obecnie Chillizet można słuchać w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Eurozet otrzymało też zielone światło od KRRiT na rozszerzenie koncesji o kolejną stację nadawczą - tym razem na Helu, o częstotliwości 107,8 MHz. W playliście rozgłośni znajdują się utwory chill outowe i jazzowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące