Pozycja lidera należała do Radia ZET (spadek z 14,9 proc. do 14,3 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 9,2 proc. do 10,9 proc.).Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Jedynka (pomimo spadku z 8,9 proc. do 8,8 proc.). Z kolei na czwartą lokatę - z miejsca drugiego - spadło RMF FM (z 10,7 proc. do 7,3 proc.).
Kilkukrotnym wzrostem udziału (z 0,9 proc. do 4,2 proc.) pochwalić się mogło Radio Nostalgia, które awansowało z miejsca dwudziestego na dziewiąte. Warty odnotowania jest również wzrost RDC (z 0,5 proc. do 1,2 proc.).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.












