Spoty Bakusia emitowane w ramach kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” podkreślają więź łączącą dzieci i rodziców. Głównymi bohaterami są najmłodsi, których codzienność wypełniona jest nowymi odkryciami, zdobywaniem kolejnych umiejętności i dokonywaniem pierwszych samodzielnych wyborów. Reklamy emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz w internecie (VoD).
Drugim etapem działań jest komunikacja loterii „Poszukiwacze nagród”, która rozpoczęła się 16 kwietnia. W każdym zakupionym kubeczku Bakusia znajduje się kod dający szansę na udział w losowaniu nagród. 30 -sek. spoty dedykowane loterii, utrzymane w bajkowej konwencji, emitowane będą w telewizji oraz internecie.
Za zakup i planowanie mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM. Autorem kreacji kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” jest agencja Kalicińscy.com, zaś loterii „Poszukiwacze nagród” - Kolman Advertising.












