SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radosław Gołąb szefem Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home w IAB Polska

Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w firmie reklamy zewnętrznej AMS, został wybrany na stanowisko szefa Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home IAB Polska na trzecią kadencję. 

Grupa ta, założona w IAB Polska w październiku 2021 roku, gromadzi reprezentantów firm z sektora cyfrowej reklamy zewnętrznej, mając na celu promowanie wiedzy oraz umożliwianie współpracy i wymiany doświadczeń w tej dziedzinie.

Radosław Gołąb z branżą reklamy online związany jest od ponad 16 lat. Poprzednio pracował w Gemius S.A. na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie.

W AMS (od połowy 2020 roku) jako dyrektor ds. rozwoju jest odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej i rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online.

 

Dołącz do dyskusji: Radosław Gołąb szefem Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home w IAB Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
toja
superaśno!
odpowiedź