Radosław Miklaszewski odpowiada za rozwój kategorii „360” w Human To Business

Radosław Miklaszewski, po ponad dwudziestu latach pracy w branży komunikacji marketingowej, zmienia obszar działań biznesowych i dołącza do Human To Business, firmy zajmującej się consultingiem i doradztwem personalnym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Miklaszewski jako business partner będzie odpowiadał za implementację i rozwój nowopowstającej kategorii “360” działającej w ramach Human To Business dedykowanej szeroko pojętemu rynkowi komunikacji marketingowej. Do jego obowiązków należy m.in. współpraca z marketerami, mediami, wyspecjalizowanymi agencjami, domami mediowymi i firmami badawczymi.

Radosław Miklaszewski z końcem października rozstał się z Grupą Walk, w której pracował cztery lata jako CEO i partner. Zrezygnował też z funkcji członka zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Przed dołączeniem do Grupy Walk, Miklaszewski przez siedem lat był dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej TBWA. Wcześniej pracował też m.in. w domu mediowym OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?