Rafał Muciński: z OMD do Performics w ZenithOptimedia Group

Do Performics, specjalistycznego zespołu w domu mediowym ZenithOptimedia Group, dołączył Rafał Muciński, obejmując stanowisko head of AOD (Audience On Demand). Poprzednio pracował w OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Muciński w Performics odpowiada za rozwój usługi Audience On Demand, wdrażanie nowych narzędzi oraz negocjacje z dostawcami mediów i danych.

Rafał Muciński ma ponad pięcioletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej, które zdobywał m.in. w AdAhead (Arbo Interactive) i Novem Group.

Do Performics przeszedł z domu mediowego OMD, gdzie odpowiadał za kampanie RTB, ostatnio na stanowisku head of trading desk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały