Raffaello w nowej odsłonie reklamowane na Dzień Matki (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa pralin Raffaello (produkowanych przez Ferrero Polska) z okazji Dnia Matki. Akcję przygotowały agencja Ferrero Pubbliregia i dom mediowy Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania przekonuje, że praliny Raffaello są idealnym prezentem przy okazji składania życzeń na Dzień Matki. W reklamach prezentowane są nowe opakowania produktu.

Spot jest utrzymany w dotychczasowej konwencji reklamowej Raffaello: pokazuje idylliczną scenę czułości z charakterystycznym motywem muzycznym i hasłem „Więcej niż tysiąc słów”.

Akcja reklamowa obejmuje wybrane kanały telewizyjne oraz internet (serwisy VoD i YouTube).

Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Ferrero Pubbliregia, a strategią i planowaniem mediów na polskim rynku zajął się dom mediowy Vizeum (należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online