SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Raiffeisen Polbank zaczyna promocję „#Korzystaj”, w reklamach trenerka fitness Adrianna Palka (wideo)

Raiffeisen Polbank rozpoczyna kampanię reklamującą uruchomiony właśnie program zakupowy „#Korzystaj”. Bohaterką reklam - przygotowanych przez GPD Agency i Starcom - jest trenerka fitness Adrianna Palka.

Ada PalkaAda Palka

Program „#Korzystaj” jest skierowany do posiadaczy konta w Raiffeisen Polbank z aktywnym dostępem do bankowości internetowej R-Online i kartą debetową. W ramach akcji za różne aktywności związane z rachunkiem klient otrzymuje punkty: na start może zdobyć maksymalnie 40 pkt, a potem punkty za kolejne działania: w kwietniu m.in. 5 pkt za transakcję kartą NFC HCE lub stickerem za minimum 300 zł, 5 pkt za złożenie zlecenia stałego w bankowości internetowej, 10 pkt za kupno jednego z trzech ubezpieczeń, a 15 pkt za zaciągnięcie Kredytu na Miarę.

Punkty można wymieniać na produkty i usługi (lub zniżki na nie) oferowane przez partnerów akcji, którymi obecnie są serwisy z e-bookami Virtualo i Publio (np. za 27-40 pkt są dostępne niektóre e-booki z Virtualo), serwis z audiobookami Storytel, sieć kin Cinema City (bilet do kina za 22 pkt), serwis ze zdrową żywnością Lightbox.pl (np. za 50 pkt dostępne jest 50 zł rabatu na dietę Lightbox, a za 100 pkt - 50 zł zniżki) oraz serwis Katalogmarzeń.pl (50-złotowy bon za 50 pkt, a 200-złotowy za 200 pkt).

Akcja została zaplanowana na czas nieokreślony. Za obsługę jej serwisu internetowego odpowiada agencja 2Bits.

W kampanii reklamującej program zakupowy „#Korzystaj” występuje trenerka fitness Adrianna Palka, współpracująca m.in. z serwisem Myfitness.pl (Agora). Spoty pokazują, jak w swoim codziennym aktywnym życiu Palka korzysta z różnych opcji dostępnych w tym programie. Podsumuje to hasło „Korzystaj z przyjemnością”.

W listopadzie ub.r. w oparciu o ten slogan ruszyła kampania z udziałem blogera modowego Kamila Pawelskiego, lepiej znanego jako Ekskluzywny Menel, promująca Wymarzone Konto Osobiste w Raiffeisen Polbank.

Nowa kampania reklamowa będzie realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Raiffeisen Polbank zaczyna promocję „#Korzystaj”, w reklamach trenerka fitness Adrianna Palka (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojteq
"Książek nie kupuję, ale dużo czytam". Na bywalczynię bibliotek nie wygląda, więc co pozostaje? Pudelek. podpisy pod "lajkami" na twarzoksiążce oraz składy na odżywkach białkowych. Chyba że kradnie e-booki na torrentach. Sprawa byłaby wtedy jasna. Ciągnie swój do swego, prawda Raiffeisen?
odpowiedź
User
ehh
A ja książki kupuję... Cóż, głupszej reklamy dawno nie widziałem, brawo :]
odpowiedź