"Ranczo" hitem. "Tylko muzyka" wygrała z "X Factor"

Pierwszy odcinek ósmego sezonu „Rancza” był najchętniej oglądaną nowością weekendu w największych stacjach. Wśród programów talent-shows największą widownię zgromadziła „Tylko muzyka” Polsatu.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwszy odcinek najnowszej serii „Rancza” obejrzało w niedzielę o 20.20 w TVP1 średnio 6,38 mln widzów.

Pokazany dzień wcześniej na tej samej antenie pierwszy odcinek piątej edycji „Komisarza Alexa” wybrało zdecydowanie mniej widzów, bo 2,95 mln osób. Natomiast start nowej serii „Lekarzy” TVN zgromadził przed telewizorami 2,66 mln osób. Emisja tego serialu w obecnym sezonie została przeniesiona na niedziele o 20.00 (wcześniej nadawano go w poniedziałki o 21.30).

Pierwsza odsłona siódmej edycji „Tylko muzyki”, pokazana w niedzielę o 20.00 w Polsacie, miała 2,55 mln widzów. To nieco więcej niż pokazywany dzień wcześniej w TVN o 20.00 „X Factor”, który zainteresował 2,48 mln oglądających. Z kolei nadane w sobotę wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki czwartej edycji „The Voice of Poland” oglądało 2,37 mln widzów.

Słabe wyniki oglądalności zanotowały nowości. Pierwszy reality-show TVN „Project Runway” zgromadził przed telewizorami tylko 1,61 mln widzów. Został on pokazany w niedzielę o 21.00. Z kolei start „Słodkiego życia”, czyli nowego sitcomu TVP1 oglądało 1,51 mln osób.

Również i wśród widzów w grupie komercyjnej największą widownię zgromadził serial „Ranczo” - było to 2,07 mln oglądających. Najwyżej sklasyfikowany talent-show, czyli program „X Factor”, oglądało 1,24 mln widzów. Natomiast „Project Runway” w tej grupie zainteresował 1,02 mln osób.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały