SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

"Ranczo" hitem. "Tylko muzyka" wygrała z "X Factor"

Pierwszy odcinek ósmego sezonu „Rancza” był najchętniej oglądaną nowością weekendu w największych stacjach. Wśród programów talent-shows największą widownię zgromadziła „Tylko muzyka” Polsatu.

Ranczo, fot. ATM Grupa Article

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwszy odcinek najnowszej serii „Rancza” obejrzało w niedzielę o 20.20 w TVP1 średnio 6,38 mln widzów.

Pokazany dzień wcześniej na tej samej antenie pierwszy odcinek piątej edycji „Komisarza Alexa” wybrało zdecydowanie mniej widzów, bo 2,95 mln osób. Natomiast start nowej serii „Lekarzy” TVN zgromadził przed telewizorami 2,66 mln osób. Emisja tego serialu w obecnym sezonie została przeniesiona na niedziele o 20.00 (wcześniej nadawano go w poniedziałki o 21.30).

Pierwsza odsłona siódmej edycji „Tylko muzyki”, pokazana w niedzielę o 20.00 w Polsacie, miała 2,55 mln widzów. To nieco więcej niż pokazywany dzień wcześniej w TVN o 20.00 „X Factor”, który zainteresował 2,48 mln oglądających. Z kolei nadane w sobotę wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki czwartej edycji „The Voice of Poland” oglądało 2,37 mln widzów.

Słabe wyniki oglądalności zanotowały nowości. Pierwszy reality-show TVN „Project Runway” zgromadził przed telewizorami tylko 1,61 mln widzów. Został on pokazany w niedzielę o 21.00. Z kolei start „Słodkiego życia”, czyli nowego sitcomu TVP1 oglądało 1,51 mln osób.

Główne premiery weekendu

Stacja

Data

Wszyscy 4+

Program

AMR

SHR %

RANCZO /SER.KOM.POL./

TVP1

02-03-2014

6 383 012

34,90%

KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/

TVP1

01-03-2014

2 945 832

18,36%

LEKARZE /SER.OBYCZ.POL./

TVN

02-03-2014

2 655 854

14,62%

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./

Polsat

02-03-2014

2 554 797

14,90%

X FACTOR /PROG.ROZR.POL./

TVN

01-03-2014

2 480 602

15,80%

THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./

TVP2

01-03-2014

2 374 917

15,30%

PROJECT RUNWAY /REALITY SHOW POL./

TVN

02-03-2014

1 605 816

10,31%

SLODKIE ZYCIE /SER.KOM.POL./

TVP1

02-03-2014

1 512 459

9,22%


Również i wśród widzów w grupie komercyjnej największą widownię zgromadził serial „Ranczo” - było to 2,07 mln oglądających. Najwyżej sklasyfikowany talent-show, czyli program „X Factor”, oglądało 1,24 mln widzów. Natomiast „Project Runway” w tej grupie zainteresował 1,02 mln osób.

Główne premiery weekendu

Stacja

Data

Wszyscy 16-49

Program

AMR

SHR %

RANCZO /SER.KOM.POL./

TVP1

02-03-2014

2 070 105

27,55%

LEKARZE /SER.OBYCZ.POL./

TVN

02-03-2014

1 250 703

16,98%

X FACTOR /PROG.ROZR.POL./

TVN

01-03-2014

1 241 066

20,59%

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./

Polsat

02-03-2014

1 240 383

17,11%

PROJECT RUNWAY /REALITY SHOW POL./

TVN

02-03-2014

1 019 314

14,69%

THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./

TVP2

01-03-2014

838 908

13,81%

KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/

TVP1

01-03-2014

743 231

11,97%

SLODKIE ZYCIE /SER.KOM.POL./

TVP1

02-03-2014

362 607

5,88%

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Ranczo" hitem. "Tylko muzyka" wygrała z "X Factor"

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
See
Słodkie życie odc. 1 - bardzo słaby scenariusz
14 5
odpowiedź
User
Spawaczka
A mnie bawi :) A jeszcze bardziej zderzenie listu Wizji o "upadku TVP" z wynikami, które w nowej ramówce TVP ma lepsze od komercyjnej konkurencji - wszystkie kontynuacje poszły lepiej niż sezon wcześniej. Jak Braun tak ma "niszczyć" TVP, to niech to robi dalej, bo wyniki coraz lepsze: od INFO po ABC!
11 20
odpowiedź
User
bat na debili
@Spawaczka - a ty nie umiesz tych swoich bzdurnych opinii pod słuszny temat pisać?
20 11
odpowiedź
User
bat na debili
Ależ katastrofalnie Project Runway i Słodkie Życie... Zapewno wypadną z anteny.
16 5
odpowiedź
User
lolik
Niektórzy nie umieją czytać wyników badań

K.ALEX 2,94 mln widzów, ale TYLKO 743 tys. w grupie komercyjnej
P.RUNWAY 1,65 mln widzów ale AŻ 1,015 mln w grupie komercyjnej, CZYLI najważniejszej dla reklamodawców
12 21
odpowiedź
User
bat na debili
Według mnie K.ALEX jest produkcją ambitniejszą i bardziej wartą oglądania niż P.RUNWAY. No ale cóż, skoro durny naród wybiera takie gówno jak P.RUNWAY to już nie mój problem...
23 11
odpowiedź
User
H.
Pomyłka: "Project Runaway" emitowany był nie o 20, lecz o 21.
4 0
odpowiedź
User
Johnny
Nawet boska Ania Rubik nie ocali TVNica przed zatopieniem.
17 4
odpowiedź
User
jkjj
Lekarze - scenarzysta do lekarza psychiatrii
11 4
odpowiedź
User
fantopmodel
Fantastyczny Program Project Runway. 15% w komercyjnej to dobry wynik jak na tak trudne pasmo.
Myślę że będzie coraz lepiej.
Jest to jedyny program typu Talent-Reality w którym nie ma dennych historyjek, typu nie mam taty, nie mam domu, itp ...
11 25
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing