"Ranczo" hitem. "Tylko muzyka" wygrała z "X Factor"

Pierwszy odcinek ósmego sezonu „Rancza” był najchętniej oglądaną nowością weekendu w największych stacjach. Wśród programów talent-shows największą widownię zgromadziła „Tylko muzyka” Polsatu.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwszy odcinek najnowszej serii „Rancza” obejrzało w niedzielę o 20.20 w TVP1 średnio 6,38 mln widzów.

Pokazany dzień wcześniej na tej samej antenie pierwszy odcinek piątej edycji „Komisarza Alexa” wybrało zdecydowanie mniej widzów, bo 2,95 mln osób. Natomiast start nowej serii „Lekarzy” TVN zgromadził przed telewizorami 2,66 mln osób. Emisja tego serialu w obecnym sezonie została przeniesiona na niedziele o 20.00 (wcześniej nadawano go w poniedziałki o 21.30).

Pierwsza odsłona siódmej edycji „Tylko muzyki”, pokazana w niedzielę o 20.00 w Polsacie, miała 2,55 mln widzów. To nieco więcej niż pokazywany dzień wcześniej w TVN o 20.00 „X Factor”, który zainteresował 2,48 mln oglądających. Z kolei nadane w sobotę wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki czwartej edycji „The Voice of Poland” oglądało 2,37 mln widzów.

Słabe wyniki oglądalności zanotowały nowości. Pierwszy reality-show TVN „Project Runway” zgromadził przed telewizorami tylko 1,61 mln widzów. Został on pokazany w niedzielę o 21.00. Z kolei start „Słodkiego życia”, czyli nowego sitcomu TVP1 oglądało 1,51 mln osób.

Również i wśród widzów w grupie komercyjnej największą widownię zgromadził serial „Ranczo” - było to 2,07 mln oglądających. Najwyżej sklasyfikowany talent-show, czyli program „X Factor”, oglądało 1,24 mln widzów. Natomiast „Project Runway” w tej grupie zainteresował 1,02 mln osób.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa