"Ranczo" hitem. "Tylko muzyka" wygrała z "X Factor"

Pierwszy odcinek ósmego sezonu „Rancza” był najchętniej oglądaną nowością weekendu w największych stacjach. Wśród programów talent-shows największą widownię zgromadziła „Tylko muzyka” Polsatu.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwszy odcinek najnowszej serii „Rancza” obejrzało w niedzielę o 20.20 w TVP1 średnio 6,38 mln widzów.

Pokazany dzień wcześniej na tej samej antenie pierwszy odcinek piątej edycji „Komisarza Alexa” wybrało zdecydowanie mniej widzów, bo 2,95 mln osób. Natomiast start nowej serii „Lekarzy” TVN zgromadził przed telewizorami 2,66 mln osób. Emisja tego serialu w obecnym sezonie została przeniesiona na niedziele o 20.00 (wcześniej nadawano go w poniedziałki o 21.30).

Pierwsza odsłona siódmej edycji „Tylko muzyki”, pokazana w niedzielę o 20.00 w Polsacie, miała 2,55 mln widzów. To nieco więcej niż pokazywany dzień wcześniej w TVN o 20.00 „X Factor”, który zainteresował 2,48 mln oglądających. Z kolei nadane w sobotę wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki czwartej edycji „The Voice of Poland” oglądało 2,37 mln widzów.

Słabe wyniki oglądalności zanotowały nowości. Pierwszy reality-show TVN „Project Runway” zgromadził przed telewizorami tylko 1,61 mln widzów. Został on pokazany w niedzielę o 21.00. Z kolei start „Słodkiego życia”, czyli nowego sitcomu TVP1 oglądało 1,51 mln osób.

Również i wśród widzów w grupie komercyjnej największą widownię zgromadził serial „Ranczo” - było to 2,07 mln oglądających. Najwyżej sklasyfikowany talent-show, czyli program „X Factor”, oglądało 1,24 mln widzów. Natomiast „Project Runway” w tej grupie zainteresował 1,02 mln osób.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style