SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ranczo” znów zyskało widzów. 19 mln zł z reklam

Siódmy sezon „Rancza” oglądało 6,22 mln osób, o 50 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji produkcji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 18,9 mln zł.

Siódmą serię „Rancza” oglądać można było w okresie od 3 marca do 26 maja br. w niedziele o godz. 20.20. Średnia oglądalność serialu w tym okresie wyniosła 6,22 mln widzów, co przełożyło się na 36,87 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 28,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

Najlepiej oglądanym odcinkiem zakończonej właśnie edycji był ten pokazany 14 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadziło się wtedy prawie 6,8 mln widzów.

W porównaniu do poprzedniej serii „Ranczo” zyskało 50 tys. widzów. Emitowany rok temu szósty sezon produkcji średnio oglądało 6,17 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 36,82 proc. oraz 27,72 proc. (więcej na ten temat). Jest to odwrócenie trendu z ostatnich lat, kiedy to serial z sezonu na sezon tracił widzów. Wśród wszystkich dotąd wyemitowanych siedmiu serii najwięcej widzów gromadziła czwarta - aż 8,28 mln osób, a najmniej pierwsza - 4,72  mln oglądających.

W czasie emisji siódmej edycji komediowej produkcji TVP1 była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który emitował w tym czasie „Tylko muzykę” i program kabaretowy, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN („Surowi rodzice”, początek „Przepisu na życie” i „X Factor; 11,59 proc.) oraz TVP2 (filmy z cyklu „Kino na maksa”; 7,79 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Wpływy z reklam wyemitowanych przed i po odcinkach siódmej serii „Rancza” wyniosły 18,9 mln zł. W porównaniu z szóstą edycją serialu wzrosły one o 2,4 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

 

TVP1 już rozpoczęła zdjęcia do ósmego sezonu „Rancza”. Odcinki te stacja będzie emitować wiosną 2014 roku (dowiedz się więcej).


Oglądalność „Rancza” sezon po sezonie

Sezon

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

I-wiosna 2006

4 717 323

27,40%

25,99%

II-wiosna 2007

6 857 179

40,95%

34,38%

III-wiosna 2008

6 896 810

41,63%

33,44%

IV-wiosna 2009

8 283 031

48,39%

40,67%

V-wiosna 2011

6 652 457

39,40%

30,59%

VI-wiosna 2012

6 169 617

36,82%

27,72%

VII-wiosna 2013

6 218 087

36,87%

28,50%


Konkurencja w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Ranczo

6 218 087

36,87%

28,50%

Polsat

2 362 341

14,01%

17,42%

TVN

1 954 633

11,59%

14,79%

TVP2

1 313 668

7,79%

8,66%

Dołącz do dyskusji: „Ranczo” znów zyskało widzów. 19 mln zł z reklam

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Peter
Ranczo to głupawa produkcja dla niewybrednych, prostych widzów, nic dziwnego że bije w Polsce rekordy popularności. Tylko niech TVP nie bredzi więcej o "misji" i obowiązkowym abonamencie, Ranczo to jest telewizyjny odpowiednik podłej jakości parówki zapijanej ciepłym, przeterminowanym piwem.
odpowiedź
User
Guenter Netzer
Ranczo to dobry serial i profesjonalnie zrobiony i dlatego ludziska go oglądają. Osoba o nicku "Peter" już te głupoty wczoraj wypisywała. Co to ma wspolnego z misją. Nie lubie tej telewizji bo jest w sumie bardzo słaba ale akurat ten serial jest dobrym przykladem profesjonalizmu.
odpowiedź
User
Dick is Sick
Ranczo to dobra , profesjonalna robota. Nie bredź człowieku :-))) Ludzie oglądają, bo czują, że to jest OK.
Polski serial, a nie jakis szmatławy format :-)))) jakich wiele po innych telewizjach.
odpowiedź