WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Studio Polska” hitem TVP Info. Program śledziło 470 tys. widzów

Gorący temat

Innovation 2017: triumf Saatchi&Saatchi IS, złoto także za akcje IKEA, Onet 4.0 i telewizję WP

0

TVN24 wyprzedziło TVP Info w styczniu, TVN24 BiS o 46 proc. do góry

2017-02-08 A A A KOMENTARZE: 22 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w styczniu br. został TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVN24 BiS.

TVN24 wyprzedziło TVP Info w styczniu, TVN24 BiS o 46 proc. do góry

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w styczniu br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 4,06 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 25,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W styczniu 2016 roku kanał ten był drugi.

Na drugą lokatę spadła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji jednak zwiększył się o 13,27 proc. do 3,67 proc.

Podium uzupełnia Polsat News, który awansował z miejsca czwartego. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,18 proc. udziału, po wzroście o 18 proc.

Na kolejną pozycję spadł kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,97 proc. Jego strata w porównaniu do stycznia 2016 roku wyniosła 4,90 proc.

Oczko niżej uplasował się TVN24 BiS z udziałem wynoszącym 0,41 proc. Jego wynik zwiększył się o 46,43 proc.

Ostatnie miejscu zajęła Telewizja Republika, która zanotowała z kolei największy spadek wśród wszystkich stacji newsowych - było to 15,38 proc. do 0,11 proc. udziału. Kanał ten przed rokiem był siódmy.

Największy udział (4,64 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 8,92 proc. Stacje tej grupy utrzymały przewagę nad kanałami newsowymi TVN, których udział zwiększył się o 27,35 proc. do 4,47 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w styczniu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,36 proc., po wzroście o 9,26 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,39 proc. udziału, do góry o 9,45 proc.), a trzeci był Polsat News (0,80 proc.; + 8,11 proc.).

Również i tutaj największy wzrost - wynoszący 52,63 proc. do 0,29 proc. - zanotował TVN24 BiS. Także i w tym ujęciu liderem spadków była Telewizja Republika - było to 20 proc. do 0,04 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,65 proc. udziału, po wzroście o 12,77 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: TVN24, TVP Info, kanał informacyjny

Komentarze (22) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej