Polo TV znokautowało konkurencję wśród kanałów muzycznych w I półroczu, TO!TV zyskało najwięcej

Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w pierwszym półroczu 2017 roku było Polo TV. Największy wzrost udziału zanotowało TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział naziemnego kanału Polo TV w pierwszym półroczu 2017 roku wyniósł 0,76 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 8,43 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września ub.r. do 16 maja br. zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja br. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni 8TV w okresie od 1 stycznia br. do 16 maja br. i Eski TV od 16 maja br. do 30 czerwca br. na MUX-1 wyniósł 0,33 proc.

Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra (w okresie od 1 stycznia do 16 maja br. Eska TV) w badanym okresie zanotowała udział na poziomie 0,05 proc.

Dla porównania naziemna Eskę TV w pierwszym półroczu 2016 roku miała udział na poziomie 0,44 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rafal-adamczak-zastepca-dyrektora-muzycznego-eska-tv-i-eska-tv-extra-michal-celeda-radia-eska ##

Podium uzupełnia kanał 4FunTV. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym w zeszłym półroczu wyniósł 0,16 proc. (wynik tego kanału względem pierwszego półrocza ub.r. wzrósł o 6,67 proc.).

Oczko niżej znalazł się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która spadła z miejsca trzeciego. Jej średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,13 proc. (spadek o 13,33 proc.).

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał Stars.TV, którego średni udział wyniósł 0,09 proc. (wzrost o 28,57 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogło TO!TV, którego średni udział zwiększył się o 150 proc. do 0,05 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-dzieciecych-i-polrocze-2017 ##

grafika

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w pierwszym półroczu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 12,78 proc., wyniósł 1,16 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV (do 16 maja br. 8TV), której udział wyniósł 0,51 proc.

Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,32 proc. udziału; wzrost o 3,23 proc.).

Największym wzrostem (o 250 proc. do 0,07 proc.) pochwalić się mógł kanał TO!TV.

grafika

W czerwcu 2017 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w obu grupach wiekowych również był kanał Polo TV. W 4+ jego udział zwiększył się o 1,18 proc. do 0,86 proc., a w 4-12 - się nie zmienił wynosząc 1,39 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online