SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polsat News 2 zyskał najwięcej widzów wśród stacji informacyjnych w I półroczu 2017

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w pierwszym półroczu 2017 roku był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News 2, a liderem wśród spadków była Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w pierwszym półroczu br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 4,29 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 18,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się o 12,46 proc. do 3,52 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,14 proc. udziału, po wzroście o 11,76 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,93 proc. Jego wynik względem pierwszego półrocza 2016 roku zmalał o 5,10 proc.

Trzy oczka niżej (po awansie z siódmej lokaty) uplasował się Polsat News 2 z udziałem wynoszącym 0,14 proc. Jego wynik zwiększył się o 27,27 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Ostatnią lokatę zajęła Telewizja Republika, która spadła z pozycji siódmej. Jej udział zmniejszył się z kolei najbardziej w zestawieniu - o 16,67 proc. do 0,10 proc. udziału.

Największy udział (4,69 proc.) wśród grup kanałów newsowych w pierwszym półroczu br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący wzrost o 18,73 proc. Stacje tej grupy wyprzedziły kanały newsowe TVP, których udział jednak zwiększył się o 8,27 proc. do 4,45 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w pierwszym półroczu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,41 proc., po wzroście o 4,33 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,22 proc. udziału, w dół o 1,61 proc.), a trzeci był Polsat News (0,74 proc.; w dół o 1,33 proc.).

Największy wzrost w tym ujęciu - wynoszący 47,62 proc. do 0,31 proc. - zanotował TVN24 BiS. Liderem spadków również i tutaj była Telewizja Republika - było to 33,33 proc. do 0,04 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,72 proc. udziału, po wzroście o 7,94 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat News 2 zyskał najwięcej widzów wśród stacji informacyjnych w I półroczu 2017

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciej konserwatywny
Nie chce mi się dużo PiSać, dlatego naPiSzę krótko i treściwie:

DOŚĆ DYKTATU LEWACTWA!!! Niech żyją kanały informacyjne o niskiej oglądalności (TV Republika, TVP Info) adresowane do prawdziwych Polaków wyznających konserwatywne wartości. Tyle w temacie, ja tu triumfuję i zawsze będę triumfował, a lewactwo trzeba "przewietrzyć".
8 23
odpowiedź
User
widz
A ja napiszę.. BRAWO dla TVN 24 i dla TVN 24 BIS. Duży skok oglądalności i to cieszy..obie stacje fantastyczne..Koniec,kropka.
15 7
odpowiedź
User
dino
Polsat News 2 - porażająca oglądalność )) hahaha. Telewizja oglądana chyba tylko przez rodziny pracowników tego paździerza. Główny Polsat News też już trąci myszką, nigdy nie osiągną poziomu TVN24 a parę razy byli blisko zamknięcia.

Można nad tym tylko załamywać ręce. Społeczeństwo jest politycznie ogłupione, wyznaje tylko swój polityczny punkt widzenia i nie chce znać innych, preferuje tylko kanały propagandowe. Ogląda się więc albo te skrajnie prawackie (TVP Info), albo skrajnie lewackie (TVN 24). Nawet tutaj na forum ciągle są sprzeczki między zwolennikami TVP Info a TVN 24 i udowadnianie, która propaganda ma większą wartość. Żenada i tyle. Wszyscy są żenujący - zarówno fanatyczni obrońcy TVP Info, jak i fanatyczni obrońcy TVN 24.

Ja z kanałów newsowych oglądam wyłącznie Polsat News, bo ze wszystkich kanałów info jest najbardziej neutralny politycznie, najmniej zaangażowany.
9 3
odpowiedź
User
myślę, więc jestem widzem TVP Info
TVN 24 nęci lemingów formą, nie treścią. Sprzedaje lemingom byle co w ładnym opakowaniu. TVN 24 udowodniło, że wystarczy mieć ogromne studio z różnymi błyskotkami i ozdobnikami, do tego kilkoro gwiazdorskich prezenterów i można sprzedawać tandetę i l w ładnym opakowaniu. Lemingi na to lecą, bo forma robi wrażenie, a treść staje się mało istotna...

Ja jednak wolę TVP Info. Może ten kanał nie ma takiego "full wypas" studia jak TVN 24, może technicznie jest mniej doskonały (wciąż nie rozpoczął pełnowartościowego nadawania w jakości HD, tylko reklamy wyglądają na HD i napisy na paskach), ale wszystko rekomprensuje dobra, patriotyczna zawartość.

TVP Info nie jest to, co niektórzy nazywają obiektywizmem i pluralizmem. TVP Info nie informuje o wszystkim. TVP Info informuje o tym, co warto człowiekowi wiedzieć dla rozwoju patriotycznego, duchowego, intelektualnego i kulturalnego. Lewackiej propagandy od początku 2016 roku już się w TVP Info nie spotyka, zostały tylko poprawne informacje dla prawdziwych Polaków (czyli patriotów i wierzących). Starannie wyselekcjonowane informacje dla intelektualnej elity - za to uwielbiam oglądać TVP Info. Oglądam i mam spokój, bo wiem, że nie usłyszę tu czegoś, co mnie zdenerwuje i podniesie ciśnienie. TVP
6 10
odpowiedź
User
Masza
Nie chce mi się dużo PiSać, dlatego naPiSzę krótko i treściwie:

DOŚĆ DYKTATU LEWACTWA!!! Niech żyją kanały informacyjne o niskiej oglądalności (TV Republika, TVP Info) adresowane do prawdziwych Polaków wyznających konserwatywne wartości. Tyle w temacie, ja tu triumfuję i zawsze będę triumfował, a lewactwo trzeba "przewietrzyć".


Maciuś, rada na dziś:
pluralizm jest ok, ale pamiętaj, że przez g*wniarzy, którzy lubią dzielić Polaków na tych "prawdziwych" i nie, cierpią ludzie.
6 1
odpowiedź
User
prawnik
Wzrost z 0,11% do 0,14%, choć procentowo znaczny, robi jednak mizerne wrażenie.

Już bardziej dostrzegalny, w grupie mniejszych kanałów informacyjnych, jest wzrost TVN24BiS z 0,32% na 0,4%.
1 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing