Polsat News 2 zyskał najwięcej widzów wśród stacji informacyjnych w I półroczu 2017

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w pierwszym półroczu 2017 roku był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News 2, a liderem wśród spadków była Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w pierwszym półroczu br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 4,29 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 18,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się o 12,46 proc. do 3,52 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,14 proc. udziału, po wzroście o 11,76 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-z-rekordem-ogladalnosci-w-czerwcu-dane-stacji-newsowych ##

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,93 proc. Jego wynik względem pierwszego półrocza 2016 roku zmalał o 5,10 proc.

Trzy oczka niżej (po awansie z siódmej lokaty) uplasował się Polsat News 2 z udziałem wynoszącym 0,14 proc. Jego wynik zwiększył się o 27,27 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Ostatnią lokatę zajęła Telewizja Republika, która spadła z pozycji siódmej. Jej udział zmniejszył się z kolei najbardziej w zestawieniu - o 16,67 proc. do 0,10 proc. udziału.

Największy udział (4,69 proc.) wśród grup kanałów newsowych w pierwszym półroczu br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący wzrost o 18,73 proc. Stacje tej grupy wyprzedziły kanały newsowe TVP, których udział jednak zwiększył się o 8,27 proc. do 4,45 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w pierwszym półroczu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,41 proc., po wzroście o 4,33 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,22 proc. udziału, w dół o 1,61 proc.), a trzeci był Polsat News (0,74 proc.; w dół o 1,33 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-z-najgorsza-ogladalnoscia-w-historii-mecz-polska-rumunia-hitem-czerwca ##

Największy wzrost w tym ujęciu - wynoszący 47,62 proc. do 0,31 proc. - zanotował TVN24 BiS. Liderem spadków również i tutaj była Telewizja Republika - było to 33,33 proc. do 0,04 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,72 proc. udziału, po wzroście o 7,94 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat