SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Raty leasingu nie muszą krępować!” w kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego

Europejski Fundusz Leasingowy zaczął kampanię reklamową, w której promuje ofertę ofercie Leasingu Swobodnego oraz dostępu mobilnego do serwisu KlientEFL. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Raty leasingu nie muszą krępować!”, przygotowały firmy Just i John Pitcher i Codemedia.

Reklamy podkreślają, że dzięki ofercie Leasingu Swobodnego i serwisowi KlientEFL leasingobiorca może elastycznie i swobodnie, nie odwiedzając nawet placówki Europejskiego Funduszu Leasingowego, zarządzać wysokością rat i spłatą swojego leasingu. - Obserwując rynek usług finansowych, widzimy, że podąża on w kierunku mobilności i elastyczności. Stąd nasza oferta, która ma być odpowiedzią na oczekiwania klientów - tłumaczy Ewa Kadziewicz, dyrektor departamentu marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.

W ramach usługi Leasingu Swobodnego klient w serwisie KlientEFL może swobodnie zarządzać wysokością spłacanych rat, dostosowując je do aktualnych potrzeb i możliwości. Wysokość raty można obniżyć nawet do złotówki, przy czym zmian można dokonywać po sześciu miesiącach regularnego spłacania rat. W każdym roku trwania umowy klient może dokonać sześciu takich zmian. Decyzja o przyznaniu Leasingu Swobodnego wydawana jest już w 15 minut

Akcja reklamowa zaczęła się października i potrwa do końca br. Obejmuje radio (RMF FM, RMF Classic, TOK FM, Jedynka i Trójka) oraz internet (business audience i sieci afiliacyjne, otoMoto.pl, porównywarki finansowe, mailing do klientów).

Kreacją reklam zajęła się agencja Just, a za zakup mediów odpowiadają agencja interaktywna John Pitcher i dom mediowy Codemedia.

Dołącz do dyskusji: „Raty leasingu nie muszą krępować!” w kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wiktor Majewski
Bardzo dobrze, że EFL tworzy strukturę, która daje możliwość doboru możliwie najlepszych narzędzi dla sytuacji przed jaką stoi przedsiębiorca. O ile kwota dopłat za obsługę nie będzie zabijała - może sie okazać to strzałem w dziesiątkę.
odpowiedź