Reality „Warsaw Shore” reklamowane w sieci i na ulicach (foto)

Stacja MTV Polska rozpoczęła kampanię reklamową reality-show “Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”, który w niedzielę trafi na jej antenę. Działania obejmują głównie internet, a także outdoor i kina.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Szeroko zakrojone działania reklamowe w internecie prowadzone są na stronach typu user generated content (np. demotywatory.pl, kwejk.pl), serwisach showbiznesowych i lifestylowych (np. pudelek.pl, ckm.pl) i ich wersjach mobilnych, a także na witrynach z kontentem wideo (np. youtube.com, tvnplayer.pl). W dniu premiery serialu na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) uruchomione zostaną oficjalne profile uczestników.

Kampania outdoorowa obejmuje city lighty w ośmiu miastach oraz siatkę na warszawskim domu handlowym Smyk. Trailer programu wyświetlany jest również w kinach sieci Multikino, Cinema City oraz IMAX. Dodatkowo naklejki promujące program pojawiły się w wagonach warszawskiego metra.

Wybraliśmy te media, które są szczególnie popularne wśród odbiorców MTV oraz pozwolą zaprezentować produkcję w najbardziej przekonujący sposób - mówi Hanna Hedberg, wiceprezes MTV North ds. marketingu i komunikacji.

grafika

Za koncepcję kampanii odpowiada dział kreatywny MTV Polska, a media kupił i zaplanował dom mediowy Initiative. Akcja potrwa do końca listopada br.

Program „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” prezentować będzie losy grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn - wybranych podczas castingów w kilku miastach Polski. Przez cały październik kamery towarzyszyły uczestnikom „Warsaw Shore” w domu, w pracy oraz podczas imprez. Reality-show nadawane będzie w MTV Polska w niedziele o 23.00 począwszy od 10 listopada br. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online