“Reguły gry” mają 320 tys. widzów i przegrywają z TV4

“Reguły gry”, pierwszy polski serial TVN7, po trzech odcinkach ma średnio 320 tys. widzów. To więcej niż stacja gromadziła rok temu w tym paśmie. Produkcja przegrywa jednak z TV4, a jej widownia spada z odcinek na odcinek.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sitcom nadawany jest w czwartki o 20.00. Trzy pierwsze odcinki dały stacji średnio 2,02 proc. udziału w grupie 4+ i 2,82 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek serialu - śledziło go 370 tys. osób. Kolejne cieszyły się już mniejszą popularnością - trzeci przyciągnął o 100 tys. widzów mniej. Chociaż dzień przed jego emisją TVN powtórzył na głównej antenie dwa pierwsze epizody.

“Reguły gry” poprawiły wyniki czwartkowego pasma o 20.00. Rok temu w tym czasie TVN7 miał odpowiednio 1,78 proc. i 1,86 proc. udziału. Z kolei średni udział Siódemki w okresie nadawania trzech pierwszych odcinków “Reguł” wyniósł 2,07 proc. w grupie 4+ i 2,66 proc. w 16-49.

W porównaniu do stacji o podobnym profilu i zasięgu, kanał w czasie emisji sitcomu przegrywa z TV4, ale wygrywa z TV Puls. Czwórka, nadająca powtórki “Galileo” w tym paśmie ma 2,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów, zaś TV Puls - 1,90 proc. Podobnie jest w grupie komercyjnej.

TVN7 w niedziele o 19.30 nadaje też powtórki “Reguł gry”. Dotąd pokazano w tym paśmie dwa odcinki, które obejrzało średnio 250 tys. widzów, co dało stacji 1,48 proc. udziału w grupie 4+ i 2,19 proc. w 16-49.

grafika

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku 10-15 lat, 25-29 lat, 35-44 lata oraz między 50. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Reguły gry” to adaptacja amerykańskiego sitcomu “Rules of Engagement”. Produkcja pokazuje różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczyma świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wiecznego singla. W serialu grają Katarzyna Kwiatkowska, Jan Jankowski, Julia Kamińska, Maciej Zakościelny i Paweł Wilczak (więcej na ten temat). Sitcom wspierałakampania w internecie i na billboardach oraz autopromocja w kanałach Grupy TVN.

Widownia “Reguł gry” odcinek po odcinku

Oglądalność sitcomu na tle konkurencji

Profil widowni serialu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style