WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Programy tv w social media: „M jak miłość” liderem na Facebooku, Kuba Wojewódzki na Instagramie

83 mld dolarów na reklamę internetową w USA. Google i Facebook motorami wzrostu, mocno w górę Snapchat, w dół Twitter

2017-03-16 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wartość internetowej reklamy w Stanach Zjednoczonych w 2017 roku wzrośnie o 16 procent, do 83 mld dolarów. Motorami wzrostów będą głównie Google i Facebook, obiecujący ma być Snapchat, a Twitter będzie tracił na wydatkach reklamowych - wynika z analizy firmy eMarketer.

83 mld dolarów na reklamę internetową w USA. Google i Facebook motorami wzrostu, mocno w górę Snapchat, w dół Twitter

Zgodnie z prognozami reklamowe przychody Google w USA zwiększą się w br. o 15 proc., jednak największy skok (o 32 proc.) ma według analityków zanotować Facebook. W efekcie udział Google’a w cyfrowym rynku reklamowym wyniesie 40,7 proc., natomiast Facebook zagarnie dla siebie 19,7 proc.

W segmencie internetowej reklamy display liderem w br. będzie według analityków Facebook. W br. serwis Marka Zuckerberga w obszarze display osiągnie w USA przychody na poziomie przekraczającym 16,3 mld dol., co da Facebookowi 39 proc. udziałów w rynku.

Według ekspertów eMarketera do reklamowych sukcesów Facebooka przyczynią się promowane przez serwis intensywnie w ostatnim czasie treści wideo, które w znaczący sposób budują zaangażowanie użytkowników.

- Użytkownicy Facebooka szybko kupili pomysł serwisu na publikowanie wideo i chętnie korzystają z tego typu treści, podobnie dzieje się na Instagramie - podkreśla cytowana przez „WSJ” Monica Peart, analityk eMarketera. - Obecnie wideo, zarówno w formie transmisji jak i gotowych plików jest głównym źródłem wzrostu zaangażowania internautów i zainteresowania reklamodawców.

W segmencie SEM rok 2017 będzie kolejnym rokiem zdominowanym w USA przez Google. Według prognoz przychody koncernu z reklam w wyszukiwarce wzrosną o 16 proc., by ostatecznie osiągnąć kwotę ponad 28,5 mld dol.

W br. eMarketer przewiduje obiecujące wzrosty reklamowe w wypadku spółki Snap i należącej do niej platformy Snapchat, która niedawno zadebiutowała na giełdzie. Według prognoz w br. przychody Snapa z reklam wzrosną aż o 158 proc., co przełoży się na kwotę 770 mln dol. Z kolei do 2019 r. może ona wzrosnąć do poziomu 2,2 mld dol.

Zgodnie z analizami eMarketera największym przegranym na amerykańskim rynku reklamy online będzie w br. Twitter. Według prognoz jego przychody reklamowe spadną o 4,7 proc.

Autor: ps

Wiecej informacji: reklama internetowa, wydatki reklamowe, Google, Facebook, Twitter, Snapchat

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


Apache Server at www.wirtualnemedia.pl Port 80

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej