SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Speak Up w komunikacji miejskiej

Szkoły językowe Speak Up promują się kampanią w przestrzeni miejskiej na nośnikach reklamowych typu transit. Realizuje ją firma Synergic.

Kampania realizowana jest w Warszawie z wykorzystaniem prawie 80 nośników. Są wśród nich reklamy typu full back na autobusach, ramki plakatowe wewnątrz pojazdów oraz wiaty przystankowe w okolicach szkół językowych.

Speak Up promuje równolegle dwie kampanie. Pierwsza  zachęca do wzięcia udziału w kursach organizowanych przez szkołę, druga natomiast reklamuje wakacyjne kursy językowe dla dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat.

Nośniki dobierano selektywnie w kontekście wykorzystywania przestrzeni miejskiej jako efektywnego miejsca dla realizacji kampanii OOH, a sama kampania potrwa do końca marca 2018.

 

Dołącz do dyskusji: Reklama Speak Up w komunikacji miejskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl