WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Wady, które pozwalają się wyróżnić w tłumie motywem przewodnim nowej reklamy Diesla (wideo)

Gorący temat

Duży spadek TVP1, TVP Info przed TVN24. TVN nowym liderem w 16-49

0

Reklamy tygodnia: Diesel, Grześki, Prymat (wideo)

2017-09-09 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wśród najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się: jedna produkcja zagraniczna i dwie polskie. To kampania marki Diesel pod hasłem „Go with the flaw” oraz akcje reklamowe lokalnych marek: Grześków produkowanych przez firmę Colian oraz producenta przypraw, firmy Prymat.

Reklamy tygodnia: Diesel, Grześki, Prymat (wideo)

Prymat - „Mistrz Smaku”
Współpraca: TVN

Znany z konsekwencji w komunikacji marketingowej Prymat (m.in. od wielu lat sponsoring i lokowanie produktu w „Kuchennych Rewolucjach”) co jakiś czas szuka nowych sposobów na zwrócenie uwagi. Po serii mini programów kulinarnych teraz przyszła pora na akcję angażującą bezpośrednio widzów. Fajny jest też pomysł na wykorzystanie celebrytów do promocji brandu.

Firma Prymat, producent przypraw, we współpracy z telewizją TVN rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem „Mistrz Smaku”. W jej ramach Daria Widawska, Grażyna Wolszczak, Michel Moran i Robert Sowa wybiorą Mistrza Smaku.

 

Ideą wspólnej akcji Prymatu i TVN jest docenienie tych kulinarnych bohaterów, twórców niezapomnianych smaków, które łączą się z najpiękniejszymi wspomnieniami - z dzieciństwem, wyjątkowym spotkaniem czy ważnym wydarzeniem. Akcja ma na celu ich odnalezienie, podziękowanie im za ich niezwykły dar, a także opowiedzenie o nich innym. Od 2 września zainteresowani udziałem w akcji mogą zgłaszać kandydatury osób, które ich zdaniem są „mistrzem smaku”. W ten sposób mogą wyrazić uznanie dla osoby, która przez swoją pasję kulinarną i przyrządzanie niezwykłych potraw wyraża uczucia. Do zgłoszeń należy dołączyć krótkie uzasadnienie, dlaczego właśnie ta osoba jest „mistrzem smaku” i wybrać jedną z pięciu kategorii: Kocham, Lubię, Szanuję, Pomagam, Smakuję. Osoba, która zgłasza, oraz zgłoszona mają szansę wygrać razem 100 tys. zł. Przy czym zgłaszający dostanie 30 tys. zł, a laureat - 70 tys. zł. W jury zasiadają: Daria Widawska, Grażyna Wolszczak, Michel Moran oraz Robert Sowa. To oni właśnie wyłonią spośród wszystkich zgłoszeń Mistrzów Smaku w pięciu kategoriach: Kocham, Lubię, Szanuję, Pomagam, Smakuję. Spośród nich natomiast widzowie będą mogli wybrać swojego faworyta. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 25 listopada.

Relacje z przebiegu akcji emitowane są na antenie TVN, m.in. w programie „Dzień Dobry TVN”. W akcję zaangażowały się także inne znane osoby, m.in. Natalia Siwiec, Edyta Herbuś, Joanna Krupa, Otylia Jędrzejczak, Patricia Kazadi, Michał Piróg czy Mariusz Czerkawski. O swoich Mistrzach Smaków opowiadają również na swoich kanałach youtuberzy, m.in. Fit Lovers, Blowek, Reżyser Życia, Miss PK Project, Damian Kordas, Modny Tata czy Piotr Ogiński.


Diesel - „Go with the flaw”
Agencja: Publicis Italy

Diesel zawsze robił kampanię, które wzbudzały wiele emocji, dlatego i tym razem nie mogło być inaczej. Świetne jest to, że odzieżowa marka nie promuje się wyretuszowanymi, nienaturalnie szczupłymi modelkami, ale zwraca uwagę na to co nie jest doskonałe. I to po to, by przekonać, że ta niedoskonałość to zaleta, a nie wada.

 

W nowej reklamie Diesel kwestionuje to, co perfekcyjne i idealne, podkreślając istotę tego, co nie jest doskonałe. W dwuminutowym spocie reklamowym marketer łączy film z klipami modeli tańczących w miejskim krajobrazie. Podczas zbliżeń ich postaci widoczne są pewne ich niedoskonałości, wady. Takie, jak np. zez, aparat na zębach, duże uszy. Inni mają blizny na skórze. Mimo to są doskonali w tym, co robią i jednocześnie beztroscy. Spot ma zwracać uwagę na to, że ludzie doskonali są nijacy. Że to właśnie skazy, blizny i niedoskonałości powodują, że zostają zapamiętani, bo te wady właśnie ich wyróżniają. Marka chce w ten sposób powiedzieć: „rób to, co chcesz, nawet jeżeli to nie jest idealne”, „znajdź trochę męstwa i odwagi, by z dumą znosić i akceptować swoje wady”.  - Miałem 15 lat, kiedy po raz pierwszy sam uszyłem sobie dżinsy. Nie były doskonałe. Ale były wyjątkowe i niepowtarzalne, tak jak to wszystko co jako marka Diesel zrobiliśmy do tej pory - powiedział Renzo Rosso, założyciel Diesla. Dodał, że zawsze był zainteresowany wszystkim co niedoskonałe, bo niedoskonałość pozwala się wyróżnić z tłumu.

Autorem kreacji nowej reklamy Diesla jest agencja Publicis Italy, z którą marketer dopiero co rozpoczął współpracę. Reżyserem filmu jest Francois Rousselet. Tłem muzycznym reklamy jest utwór „Non, je ne regrette rien” Edith Piaf.

 

Grześki - „Grześki wracają do szkoły”
Agencje: Aldentro, Kolterman Media Communications

Polska, lokalna marka wybiera fajną drogę promocji – ucieka z zatłoczonych bloków reklamowych w całkiem oryginalną produkcję – miniserial. Brawo za niebanalne, i wciąż rzadko wykorzystywane w polskiej reklamie, podejście do komunikacji marki.

Firma Colian będzie promować markę wafli impulsowych Grześki miniserialem na antenie Polsatu. Emisja produkcji „Grześki wracają do szkoły” rusza w poniedziałek, a główne role grają w niej Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski.

Miniserial „Grześki wracają do szkoły” opowiada o rodzinie, której wafle Grześki pomagają wrócić do szkolnej, powakacyjnej rzeczywistości. Zabawne sytuacje są efektem entuzjazmu ojca Grzegorza i dociekliwości syna Grzesia. W produkcji główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer, Rafał Królikowski i Leopold Mikienko. Polsat pokaże 15 odcinków serialu. Jego sponsorem jest marka wafli Grześki. - Miniserial „Grześki wracają do szkoły” to oryginalny koncept promocji Grześków, wpisujący się w strategię komunikacji marki. Nasze produkty kolejny raz sprzyjają budowaniu mocnych więzi rodzinnych oraz serdecznych relacji między pokoleniami. W każdym, niezależnie od wieku, drzemie dziecięcy pierwiastek, na którego obudzenie i odkrycie pozwalają chrupiące wafle impulsowe Grześki - wyjaśnia Beata Telega, category brand manager w firmie Colian.

Czterominutowe odcinki emitowane będą od poniedziałku do piątku od 11 do 29 września o godz. 17.55 na antenie telewizji Polsat. Serial będzie też pokazywać Telewizja WP i serwis Wirtualna Polska - od 13 września (premiera o godz. 9.00, a powtórki o godz. 16.45). Za kreację i produkcję serialu odpowiada agencja Aldentro. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Autor: bg

Wiecej informacji: reklamy tygodnia, Diesel, Grześki, Prymat

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia