Reklamy w TVN drożeją o 12 proc. „Fakty” za 100 tys. zł, finał „Mam talent” za 115 tys. zł

W listopadowym cenniku reklamowym TVN spoty są nominalnie o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy „Faktach” trzeba wydać maksymalnie 99,9 tys. zł, a przy „Masterchefie” i „Mam talent” - od 107,5 do 108,6 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według cennika na listopad reklama przy „Mam talent” kosztuje od 96,5 do 107,5 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych), z tym że przy finałowym odcinku (który zostanie pokazany 30 listopada) ich ceny wynoszą od 94 do 115,2 tys. zł. Przed rokiem za reklamę przy programie trzeba było zapłacić nieco mniej - od 88,1 tys. zł od 99,3 tys. zł, a w przypadku finału - od 99,5 tys. zł do 105,4 tys. zł.

Trochę tańsze są spoty przy drugim weekendowym show rozrywkowym TVN - kulinarnym „Masterchefie”, którego finał zostanie pokazany już 1 grudnia. Reklamy przy listopadowych odcinkach kosztują od 96,5 do 107,5 tys. zł (przed rokiem było to 94,6-99,5 tys. zł, a 98,7-103,2 tys. zł przy odcinku finałowym).

Na reklamę przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” trzeba wydać od 54,6 do 86,5 tys. zł (wobec 51,7-85,8 tys. zł przed rokiem), przy „Bitwie o dom” - od 50,2 do 52,3 tys. zł (a od 51,7 do 57,7 tys. zł przy odcinku finałowych 27 listopada), przy „Kubie Wojewódzkim” - od 31 do 54,3 tys. zł (wobec 34,7-54,5 tys. zł rok wcześniej), natomiast przy „Perfekcyjnej pani domu” - od 26,3 do 53,8 tys. zł (przed rokiem - 26,2-50,4 tys. zł).

Wśród seriali najdrożsi dla marketerów są emitowani w poniedziałek „Lekarze”, przy których reklamy kosztują od 69,5 do 91,3 tys. zł (w listopadzie ub.r. było to od 64 do 89,2 tys. zł). Za spot przy „Prawie Agaty” trzeba zapłacić od 64 do 84,4 tys. zł (wobec 62,8-92,3 tys. zł przed rokiem), przy „W-11 wydziale śledczym” - od 45,1 do 52,9 tys. zł (rok wcześniej było to 37,6-40,9 tys. zł), a przy „Na Wspólnej” - 77,5 tys. zł (o 7,8 tys. zł więcej niż przed rokiem).

Na reklamę przy „Faktach” trzeba wydać 99,9 tys. zł (emisja w niedzielę), 95,7 tys. zł (emisja w dzień powszedni) lub 80,4 tys. zł (emisja w sobotę). W listopadzie ub.r. taka reklama kosztowała odpowiednio 91,2 tys. zł, 88,8 tys. zł i 79,2 tys. zł.

Biuro reklamowe TVN w pierwszej kolejności przyjmuje zlecenia cennikowe dotyczące listopadowej oferty. Sprzedaż pakietów GRP ma zacząć się w przyszły wtorek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]