Reklamy w TVN drożeją o 12 proc. „Fakty” za 100 tys. zł, finał „Mam talent” za 115 tys. zł

W listopadowym cenniku reklamowym TVN spoty są nominalnie o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy „Faktach” trzeba wydać maksymalnie 99,9 tys. zł, a przy „Masterchefie” i „Mam talent” - od 107,5 do 108,6 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według cennika na listopad reklama przy „Mam talent” kosztuje od 96,5 do 107,5 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych), z tym że przy finałowym odcinku (który zostanie pokazany 30 listopada) ich ceny wynoszą od 94 do 115,2 tys. zł. Przed rokiem za reklamę przy programie trzeba było zapłacić nieco mniej - od 88,1 tys. zł od 99,3 tys. zł, a w przypadku finału - od 99,5 tys. zł do 105,4 tys. zł.

Trochę tańsze są spoty przy drugim weekendowym show rozrywkowym TVN - kulinarnym „Masterchefie”, którego finał zostanie pokazany już 1 grudnia. Reklamy przy listopadowych odcinkach kosztują od 96,5 do 107,5 tys. zł (przed rokiem było to 94,6-99,5 tys. zł, a 98,7-103,2 tys. zł przy odcinku finałowym).

Na reklamę przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” trzeba wydać od 54,6 do 86,5 tys. zł (wobec 51,7-85,8 tys. zł przed rokiem), przy „Bitwie o dom” - od 50,2 do 52,3 tys. zł (a od 51,7 do 57,7 tys. zł przy odcinku finałowych 27 listopada), przy „Kubie Wojewódzkim” - od 31 do 54,3 tys. zł (wobec 34,7-54,5 tys. zł rok wcześniej), natomiast przy „Perfekcyjnej pani domu” - od 26,3 do 53,8 tys. zł (przed rokiem - 26,2-50,4 tys. zł).

Wśród seriali najdrożsi dla marketerów są emitowani w poniedziałek „Lekarze”, przy których reklamy kosztują od 69,5 do 91,3 tys. zł (w listopadzie ub.r. było to od 64 do 89,2 tys. zł). Za spot przy „Prawie Agaty” trzeba zapłacić od 64 do 84,4 tys. zł (wobec 62,8-92,3 tys. zł przed rokiem), przy „W-11 wydziale śledczym” - od 45,1 do 52,9 tys. zł (rok wcześniej było to 37,6-40,9 tys. zł), a przy „Na Wspólnej” - 77,5 tys. zł (o 7,8 tys. zł więcej niż przed rokiem).

Na reklamę przy „Faktach” trzeba wydać 99,9 tys. zł (emisja w niedzielę), 95,7 tys. zł (emisja w dzień powszedni) lub 80,4 tys. zł (emisja w sobotę). W listopadzie ub.r. taka reklama kosztowała odpowiednio 91,2 tys. zł, 88,8 tys. zł i 79,2 tys. zł.

Biuro reklamowe TVN w pierwszej kolejności przyjmuje zlecenia cennikowe dotyczące listopadowej oferty. Sprzedaż pakietów GRP ma zacząć się w przyszły wtorek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję