Reklamy w TVP 15 proc. w dół. Najdroższe „M jak miłość” i „Wiadomości”

W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na styczeń spoty są średnio o 15 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „M jak miłość” i po „Wiadomościach”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ofercie reklamowej TVP na styczeń spot przed poniedziałkowym odcinkiem „M jak miłość” kosztuje 48 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto reklam 30-sekundowych), a po nim - 43,4 tys. zł. Cena za emisję reklamy przy wtorkowym odcinku serialu wynosi odpowiednio 39,5 i 38,6 tys. zł. Przed rokiem za reklamę przy „M jak miłość” trzeba było zapłacić od 36,3 do 48,5 tys. zł.

Nieco tańszy dla reklamodawców jest inny serial TVP 2 - „ Barwy szczęścia”, przy których najdroższy spot kosztuje 33,9 tys. zł - 3,5 tys. mniej niż rok wcześniej. Na reklamę przed środowym odcinkiem „Rodzinka.pl” trzeba wydać 31,2 tys. zł (rok temu serial nie był jeszcze emitowany).

Natomiast cena reklamy przed pokazywaną przez TVP 1 w niedzielne wieczory „Blondynką” wynosi 25,7 tys. zł, czyli 5,8 tys. zł mniej niż w styczniu br. A za spot przed czwartkowym odcinkiem „Ojca Mateusza” trzeba zapłacić 24,7 tys. zł - 2 tys. zł więcej niż rok wcześniej. 

W wieczornym paśmie informacyjnym TVP 1 najdroższe są reklamy po niedzielnym wydaniu „Wiadomości” - kosztują 46,7 tys. zł. To sporo mniej niż przed rokiem, kiedy za emisję spotu o tej porze trzeba było zapłacić nawet 72 tys. zł. Natomiast reklama przed programem Tomasza Lisa kosztuje 23 tys. zł, (1 tys. zł więcej niż rok wcześniej) a przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” - 8,9 tys. zł (8,7 tys. mniej niż rok temu).

W styczniu TVP 1 pokaże kilka zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich, m.in. turnieje w Zakopanem 20 i 21 stycznia. Cena reklamy przy tej transmisji wynosi 25,2 tys. zł - o 4,8 tys. zł mniej niż przed rokiem. Za spot przed relacją z Gali Mistrzów Sportu zaplanowaną w TVP 1 w sobotę 7 stycznia trzeba zapłacić 23-23,6 tys. zł, a przed finałem mistrzostw Europy w piłce ręcznej (niedziela 29 stycznia w TVP 2) - 19,3 tys. zł.

Ogółem w styczniowym cenniku TVP 1 i TVP 2 spoty są średnio o 15,2 proc. tańsze niż rok wcześniej. We wtorek i środę można rezerwować czas reklamowy bezpośrednio z cenników, w czwartek możliwy będzie buking pakietów ratingowych, a w piątek - buking pakietów KZP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online