Dane dotyczące internetowych reakcji na reklamy przygotowane na Super Bowl 2016 dostarczyła platforma iSpot.TV. Według niej od początku pojawienia się dedykowanych wydarzeniu spotów do momentu zakończenia meczu zostały one odtworzone w sumie 476 mln razy. Z tej liczby 62,4 mln odsłon przypada na dzień telewizyjnej transmisji tegorocznego finału NFL - 34 mln odsłon wygenerowali użytkownicy Facebooka, a 19,9 mln użytkownicy YouTube’a.
Na pierwszym miejscu wśród najchętniej oglądanych online spotów znalazła się reklama „PuppyMonkeyBaby” Mountain Dew (5,3 mln odsłon), która wyprzedziła „Give a Damn” Budweisera (4,8 mln) oraz „Drop the Ball” T-Mobile (4,3 mln).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-bowl-2016-obejrzyj-wszystkie-reklamy-wideo ##
W niedzielę reklamy przeznaczone na Super Bowl 50 wywołały wśród internautów 1,5 mln rozmaitych reakcji w serwisach społecznościowych, natomiast liczba reakcji związanych z wydarzeniem w ciągu miesiąca poprzedzającego finał osiągnęła poziom 5,8 mln.

Na podstawie posiadanych danych iSpot.tv wyróżnił 5 reklam, które wywołały największą aktywność użytkowników platform społecznościowych. Oto ich lista:
Mountain Dew: „Puppymonkeybaby” - 244,6 tys. reakcji
Hyundai: „First Date” - 79,4 tys. reakcji, ale zasięg organiczny 269 mln użytkowników

T-Mobile: „Drop the Balls” - 156,2 reakcji
Hyundai: „Ryanville” - 31,4 tys. reakcji

T-Mobile: „Restricted Bling” - 83,2 tys. reakcji











