Rekordowa sprzedaż “Uważam Rze” - ranking tygodników opinii

“Uważam Rze” w sierpniu br., tak jak miesiąc wcześniej, miało największą sprzedaż w segmencie tygodników opinii. Na trzecie miejsce spadła “Polityka” a liderem spadku był “Przekrój”. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem ukazującego się od lutego br. tygodnika “Uważam Rze. Inaczej Pisane” (Presspublica) w sierpniu br. wyniosła 141 374 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. To najlepszy wynik od wprowadzenoia tytułu na rynek.

Na druga pozycję z trzeciej awansował “Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej “Gość Niedzielny”), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 0,61 proc. W sierpniu br. sprzedał się on w liczbie 137 960 tys. egz.

Trzecie miejsce zajęła “Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy), która w sierpniu 2010 roku była liderem zestawienia sprzedaży tygodników opinii. Sierpień br. zakończyła ona z wynikiem 135 892 egz. po spadku o 9,44 proc.

Największy wzrost odnotowała ponownie znajdująca się na pozycji szóstej “Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Jej sprzedaż ogółem poszła do góry o 21 proc. i wyniosła  73 278 egz.

Na największym minusie ósmy miesiąc br. zakończył “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój). Zanotował on spadek o 21,8 proc. do 34 700 egz., ale utrzymał się na miejscu siódmym.

Porównując dane z sierpnia br. do danych z lipca br. widać, że wszystkie tygodniki poza „Tygodnikiem Powszechnym” zanotowały wzrosty sprzedaży. 

Wśród tygodników z przedrukami z prasy polskiej i zagranicznej liderem był “Tygodnik Angora” (Westa Druk Mirosław Kuliś), której sprzedaż ogółem wzrosła o 1,02 proc. do 399 667 egz. 

Uwaga! Prezentowane w tekście tego artykule dane opierają się na wskaźniku “sprzedaż ogółem” - jest to sprzedaż gazet w kioskach i w prenumeracie. W tabelce umieściliśmy też wyniki z kategorii "rozpowszechnianie płatne razem", które obejmuje - oprócz sprzedaży ogółem - sprzedaż w ramach której gazety zostały sprzedane po cenie nie niższej niż 30 proc. ceny egzemplarzowej i nie spełniają warunków sprzedaży egzemplarzowej lub prenumeraty. Na przykład są sprzedane przez wydawcę w celu dalszego bezpłatnego rozpowszechniania (np. w samolotach, PKP, hotelach itp.) lub na podstawie umów barterowych w zamian za towary lub usługi. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów