SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Rekordowe “Warsaw Shore” w MTV Polska

Średnio 190 tys. osób oglądało 11 odcinków reality-show “Warsaw Shore”. Program zapewnił stacji MTV Polska rekordowe udziały. Kanał planuje jeszcze emisję dwóch odcinków specjalnych formatu.

Article

Premierowe odcinki “Warsaw Shore” w MTV Polska oglądać można było w niedziele o 23.00 w okresie od 10 listopada  ub.r. do 19 stycznia br. Gromadziły one przed telewizorami średnio 190 tys. widzów, co dało stacji 2,43 proc. udziału w grupie 4+ oraz 7,33 proc. w docelowej dla stacji grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie nadawania premierowych odcinków formatu kanał MTV Polska był zdecydowanym liderem wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,44 proc. plasowała się muzyczna Eska TV, która dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej. Kolejne lokaty zajęły 4fun.tv (0,32 proc.) i Viva Polska (0,30 proc.). Z kolei w grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat, Eska TV miała 1,74 proc. udziału, 4fun.tv - 1,06 proc., a Viva - 0,83 proc.

Stacja

Wszyscy 4+

13-29

AMR

SHR %

SHR %

MTV Polska – Warsaw...

189 823

2,43%

7,33%

Eska TV

34 039

0,44%

1,74%

4fun.tv

24 742

0,32%

1,06%

Viva Polska

23 162

0,30%

0,83%


W 11. odcinku “Warsaw Shore” zakończyła się opowieść o przygodach ośmiu bohaterów show, którym przez cały październik kamery towarzyszyły im w domu, w pracy oraz podczas imprez. MTV nada jednak jeszcze dwa odcinki formatu. W 12. pokazane zostaną najlepsze emitowane i nieemitowane dotąd fragmenty “Warsaw Shore”, zaś 13. będzie zapisem spotkania z bohaterami reality-show zarejestrowanego trzy tygodnie po zakończeniu zdjęć.

“Warsaw Shore” to polska wersja amerykańskiego reality-show “Jersey Shore”. Producentem wykonawczym programu jest Golden Media Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rekordowe “Warsaw Shore” w MTV Polska

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jak niewiele potrzeba do rekordowych udziałów. 100 tys to raptem małe miasteczko. Więcej ludzi ogląda nocne programy w TVN czy Polsacie więc nie ma się czym podniecać. Ponadto te 100 tys. to osoby nie tyle co oglądające, a będące w zasięgu TV. Realna oglądalność była na poziomie 30 tys. i tego się należy trzymać.
5 18
odpowiedź
User
Maria Awaria
Myślę że filmy pornograficzne miałyby jeszcze większe udziały a przynajmniej mogłyby pełnić funkcje edukacyjną i nie ogłupiać jeszcze bardziej polskiej młodzieży. Decyzja o takim formacie w mojej ocenie jest wysoce niemoralna. Z pełnym przekonaniem uważam, że dobry pornos były mniejszym złem.
6 6
odpowiedź
User
arkadiusz
@pavv, oglądalność w telewizji ma się nijak do rzeczywistej ilości osób oglądających program. W Internecie bije on wszelkie rekordy popularności.
9 3
odpowiedź
User
Kuki5050
Dla mnie taki program jest
Primo: gniotem,
Secundo: niezrozumiały jeśli chodzi o treść czy akcję
Tertio: stratą czasu

I w takiej telewizji lata temu debiutował Michael Jackson z swoim "Thrillerem"?
5 2
odpowiedź
User
pavv
@arkadiusz - tak - szczególnie, że nie znam nikogo kto by go w internecie oglądał skoro ma go w TV. Oglądalność w internecie wyniosła około 2000 osób na 1 odcinek.
0 2
odpowiedź
User
arkadiusz
@pavv, kto ma go w TV? Zasięg MTV jest nikły, a młodzi ludzie często nie mają teraz nawet telewizora (bo i po co - wszystko co ich interesuje jest do zobaczenia/ściągnięcia z internetu).
Pokaż mi dane potwierdzające Twoje słowa o tym, że w internecie odcinki oglądało po 2000 osób. jakim cudem to wyliczyłeś?
3 1
odpowiedź
User
szymm
Czekam na 2 serie.
4 1
odpowiedź
User
ootak
szkoda ze to już koniec bo fajny program
2 1
odpowiedź
User
@pavv
Śmieszny jesteś. Te twoje wyniki i tak nie są poprawne, odezwał się ten co wie jaka oglądalność jest. Nie dziwię się że masz tyle minusów, masz więcej minusów niż masz lat, buahahaahah.
2 0
odpowiedź
User
@arkadiusz
On po prostu zgaduję taką oglądalność - on w ogóle nie ma pojęcia o tym jak się mierzy oglądalność, i udaje inteligenta i speca. Boli go że Nielsen mierzy wyniki inaczej niż jakby on to chciał. A Nielsen wie jak badać, a śmieszny pavv nie.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing