SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Renault: Drive the Change

Renault Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową prezentującą nowe hasło marki − Drive the Change.

Spoty reklamowe będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych do 21 lutego br.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD, a adaptację międzynarodowego spotu przygotowała agencja Publicis.

Dołącz do dyskusji: Renault: Drive the Change

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kierowca
Porąbane. Po co kolejne hasło w obcym języku? Drive the Change brzmi naj Wind of Change Skorpionsów. Kejna marka tak jak opel z hasłem "Wier leben Autos", volswagen "Das Auto", itp. Państwo marketingowce z wielkich koncernów, pokazujecie dokładnie gdzie macie nasz rynek samochodowy. To się kiedyś nazywało "kosmopolityzm".
Serdecznie Tym markom dziękujemy.
odpowiedź