Połączenie agencji kreatywnej McCann i specjalizującej się w komunikacji internetowej MRM//McCann ma odzwierciedlać zmiany na rynku marketingowym przekładające się na realne zasady współpracy z głównymi klientami. Celem integracji jest zwiększenie jakości i efektywności oferowanych rozwiązań.
Agencją jako dyrektor zarządzająca będzie kierować Agnieszka Wichracka. Poprzednio przez prawie trzy lata była client service directorem McCann Worldgroup w Polsce. Wcześniej pracowała m.in. w Havas Worldwide Warsaw, Publicis Poland i BBDO Warszawa.
Jednocześnie utworzono agencję Craft & Momentum, która będzie specjalizowała się w usługach typu marketing services, eventach i produkcji. Jej szefem zostaje Mariusz Otowski, poprzednio dyrektor zarządzający agencji Craft.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rynek-reklamowy-jaki-byl-w-2015-roku-co-wydarzy-sie-w-2016-agencje ##

Wichracka i Otowski podlegają bezpośrednio Wojciechowi Borowskiemu, prezesowi McCann Worldgroup w Polsce. - Nasi klienci oczekują od nas zintegrowanej oferty i umiejętności łączenia różnych specjalizacji przy tworzeniu efektywnych i innowacyjnych kampanii. Proces, który rozpoczęliśmy kilka lata temu, w naturalny sposób doprowadził do obecnego momentu integracji naszych flagowych agencji - wyjaśnia Borowski obecną reorganizację.
Bez zmian będzie działać należąca do McCann Worldgroup agencja public relations Weber Shandwick.











