Resort nauki daje cztery dni w przetargu na obsługę mediową kampanii „Zawód naukowiec”

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego wyznaczyło cztery dni robocze na przygotowanie oferty w postępowaniu na zakup czasu antenowego do kampanii pod hasłem „Zawód naukowiec”. W briefie stawia bardzo szczegółowo określone wymagania.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Resort nauki daje cztery dni w przetargu na obsługę mediową kampanii „Zawód naukowiec”
Kadr ze spotu z kampanii „Zawód naukowiec”

Resort nauki ogłosił w czwartek w godzinach popołudniowych postępowanie na zakup czasu antenowego w telewizjach do kampanii pod hasłem „Zawód naukowiec”. Termin składania ofert mija 23 września br., czyli w najbliższą środę. Biorąc pod uwagę, że w tym okresie przypada weekend, agencje mają cztery robocze dni na przygotowanie ofert.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zawod-naukowiec-w-kampanii-ministerstwa-nauki-i-szkolnictwa-wyzszego-wideo ##

W ramach zaplanowanej na okres od 26 do 31 października br. kampanii mają być emitowane cztery 30-sekundowe spoty  z udziałem ambasadorów kampanii „Zawód naukowiec”. Ministerstwo w briefie bardzo szczegółowo określiło, w których stacjach tv i o jakich porach mają być emitowane reklamy. W TVP ma być wyemitowanych 100 spotów w takich kanałach jak  TVP1 i TVP2 (śniadaniowe i po południu),  TVP info (rano i po południu),  TVP Kultura (po południu i wieczorem),  TVP Seriale (po południu i wieczorem),  TVP Historia (po południu i wieczorem),   TVP Polonia (cały dzień); TVN (łącznie 100 lub 101 spotów we wszystkich stacjach TVN, TVN Style, TVN24, TVN Biznes i Świat; w TVN rano i po południu, w pozostałych wieczorem); w Polsacie 30 spotów  rano i popołudniu oraz 70 spotów w Polsat Cafe (rano i wieczorem).

Oferty mogą składać te agencje, które dysponują zamawianym przez resort czasem antenowym, co potwierdzą np. umową zawartą z nadawcą danego programu.

Głównym kryterium wyboru (70 proc.) jest wskaźnik GRP podany dla wszystkich kanałów łącznie w grupie 16-49, cena stanowi 30 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]