Rewolucja w Presspublice, zwolniono pięciu dyrektorów

Od marca br. zmienia się struktura organizacyjna biura sprzedaży korporacyjnej w Presspublice, a ze spółką rozstaje się pięciu dyrektorów. Za zmiany odpowiada Maciej Kutak, który od stycznia br. jest wiceprezesem wydawnictwa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W nowej strukturze biura sprzedaży korporacyjnej nie ma już działów odpowiadających za każdy z tytułów wydawnictwa. Powołano natomiast dział agencyjny i magazynów, składający się z dwóch zespołów. Pierwszy odpowiada za sprzedaż dzienników “Rzeczpospolita” i „Parkiet”, a drugi za obsługę magazynów, czyli „Uważam Rze”,”Przekroju” i „Sukcesu”. Dział ten odpowiada też za koordynację współpracy z brokerem reklamowym online Evolution Media Net i będzie oferował wkrótce nowe wspólne pakiety wraz z tym brokerem.

Na miejsce działów bezpośredniego, ogłoszeń i sprzedaży internetu powstał dział bezpośredni i ogłoszeń, odpowiadający za sprzedaż dzienników oraz oferty internetowej dla klientów bezpośrednich oraz instytucji. Bez zmian w strukturze funkcjonują dział wsparcia (zajmujący się obsługą techniczną pracy) oraz dział konferencji i szkoleń.

Jak podano w komunikacie "zmiany te mają na celu zdecydowanie spłaszczenie i uproszczenie struktury, procesów decyzyjnych oraz zakresów odpowiedzialności poszczególnych działów". W związku z nimi z Presspubliką rozstają się Natasza Vieweger (dyrektor działu agencyjnego), Dariusz Warcaba (dyrektor działu bezpośredniego), Paweł Brudnicki (dyrektor działu ogłoszeń) oraz Dariusz Pietrzykowski (dyrektor działu sprzedaży internetu).

Z firmą docelowo rozstanie się także Tomasz Dąbrowski, dyrektor działu biura sprzedaży korporacyjnej. Do momentu pojawienia się jego następcy będzie on wspierał Macieja Kutaka, który bezpośrednio zaangażuje się w zarządzanie działem i negocjacje z domami mediowymi. - Podjęliśmy z Tomaszem wspólną decyzję na temat rozstania - cenię jego doświadczenie i będę z niego korzystać do momentu, aż pojawi się nowy szef działu - tłumaczy Kutak, który w zarządzie spółki odpowiada za marketing i sprzedaż.

Pełniącym obowiązki dyrektora działu agencyjnego i magazynów został Filip Wejchert, a p.o. dyrektor działu bezpośredniego i ogłoszeń została Małgorzata Jędral.

- Mamy przed sobą kolejny trudny dla prasy rok, a nasze cele są ambitne i wiara w ich osiągnięcie duża. Do ich realizacji potrzebujemy bardzo sprawnego, dynamicznie działającego zespołu zmotywowanych ludzi, dlatego zdecydowaliśmy się na tak znaczącą zmianę polegającą na spłaszczeniu i zmniejszeniu stanu liczbowego struktury. To uwalnia nam środki i możliwości, aby  inwestować w najlepszych i lepiej ich motywować. Jestem przekonany, że nowi szefowie działów wyłonieni z dotychczasowych zespołów wraz z nowym szefem, który przyjdzie do nas z zewnątrz wniosą nowe spojrzenie i energię w działaniu - komentuje zmiany Maciej Kutak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące