SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Ring of Fire” w reklamie kawy Woseba (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kawy Woseba oparta na spocie z piosenką „Ring of Fire”. Akcję przygotowały firmy PZL, Mniam.tv, Televisor i Juice.

„Ring of Fire” w reklamie kawy Woseba (wideo)

Nowy spot kawy Woseba pokazuje proces jej palenia. Towarzyszy temu fragment słynnej piosenki Johnny’ego Casha „Ring of Fire” z tekstem odpowiadającym prezentowanej sytuacji. Reklamę kończy widok filiżanki promowanej kawy oraz funkcjonujące od wielu lat hasło główne tej marki: „…ta kawa budzi mnie”.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a produkcją spotu - nakręconego przez Marka Rajcę, a wyreżyserowanego przez Iwo Zaniewskiego - zajął się dom produkcyjny Mniam.tv. Za postprodukcję odpowiadały firmy Televisor i Juice.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ring of Fire” w reklamie kawy Woseba (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lepszeteksty.pl
pomysł fajny, ale w spocie nie za bardzo widzimy palenie kawy, tylko przesypywanie ziaren. Liczyłem na więcej efektów, jak np. w Lurpak Kitchen Odyssey 2011
1 0
odpowiedź
User
aaaaa
ale ta piosenka wpada w ucho! :)
2 0
odpowiedź
User
adraian
no ba to johnny cash ikona muzyki blues country gospel wczesny rock and roll
1 0
odpowiedź
User
covax
wpada w ucho , cały czas chodzi mi po głowie
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing