SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

15 stycznia RMF FM obchodzi 30-lecie. Stacja zmieni ramówkę na urodzinową

W środę 15 stycznia 2020 roku stacja RMF FM (Grupa RMF FM) obchodzi 30-lecie powstania. Z tej okazji rozgłośnia zmieni ramówkę na urodzinową - w programach pojawią się prawie wszyscy prowadzący, specjalny dżingiel, a dziennikarze opowiedzą o kulisach pracy.

Okrągłe, trzydzieste urodziny radio RMF FM chce uczcić różnymi atrakcjami, konkursami i akcjami specjalnymi dla słuchaczy, które organizuje już od kilkunastu dni.

W środę 15 stycznia przypadają urodziny stacji – rozpoczęła nadawanie dokładnie tego dnia 30 lat temu. Z tej okazji rozgłośnia przygotowuje specjalną ramówkę. Przez cały dzień na antenie będzie można usłyszeć prawie wszystkich prowadzących: Przemysława Skowrona, Tomasza Olbratowskiego, Mariusza Kałamagę, Olę Filipek, Daniela Dyka, Natalię Kawałek, Jacka Tomkowicza, Mateusza Opyrchała, Darka Maciborka, Marcina Jędrycha.

Na antenie pojawi się też dżingiel: „RMF FM najlepsza muzyka… od 30 lat”, a gwiazdy będą składać życzenia stacji.

W ramówce pojawią się także specjalne audycje - od 18.00 do 22.00 Darek Maciborek i Marcin Jędrych opowiedzą o historii radia oraz podzielą się ze słuchaczami swoimi wspomnieniami, a Jędrych odtworzy archiwa z dżinglami, piosenkami, programami i telefonami od słuchaczy, które szczególnie zapisały się w historii RMF FM.  

Natomiast od 22.00 do 02.00 dziennikarze Paweł Jawor i Krzysztof Urbaniak opowiedzą o kulisach pracy, zabawnych sytuacjach i wpadkach, jakie zdarzyły im się na antenie.

Miniserial, 30 tys. bombonierek,  "Szczęśliwa loteria" na 30. urodziny

Na antenie TVP1 od 13 stycznia 2020 roku można oglądać miniserial komediowy "Radio, kamera, akcja!" w którym - obok aktorów - wystąpią dziennikarze RMF FM. W produkcji pojawiają się m.in. Robert Mazurek, Darek Maciborek, Przemek Skowron czy Wiki Gabor. Siedem kilkuminutowych odcinków zostanie pokazanych od 13 stycznia 2020 roku o godzinie 20.05 w TVP1.

Z okazji 30. rocznicy powstania stacji radio RMF FM rozda 30 tys. urodzinowych bombonierek. Słodycze rozdawane będą w sześciu miastach, a także za pośrednictwem internetu. Pierwsze bombonierki trafią do słuchaczy z Warszawy w poniedziałek 13 stycznia.

Stacja szykuje też dla swoich słuchaczy kilka niespodzianek. Jedną z nich jest możliwość wygrania miliona złotych w okrągłej edycji „Szczęśliwej Loterii” na antenie RMF FM. Główna nagroda w loterii będzie losowana przez trzy dni: w poniedziałek 13 stycznia, wtorek 14 stycznia oraz we środę 15 stycznia (to dzień urodzin radia). Każdego dnia słuchacze będą mogli wygrać także m.in. samochody osobowe oraz terenowy SUV Toyoty i dodatkowe nagrody gwarantowane. Warunkiem wzięcia udziału w loterii jest wysłanie SMS-a o treści „RMF” pod numer 7252 za 2,46 zł.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od września do listopada 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 27,5 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział zwiększył się o 1,3 pkt. proc. - zdecydowanie najbardziej w zestawieniu.

W 2018 roku Grupa RMF zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 7,8 proc. do 288,22 mln zł oraz 147,16 mln zł zysku netto (wobec 133,29 mln zł rok wcześniej). Firma zatrudniała 292 pracowników.

Dołącz do dyskusji: 15 stycznia RMF FM obchodzi 30-lecie. Stacja zmieni ramówkę na urodzinową

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krzychu
w tym programie od godziny 18 mogliby puścić jakieś archiwalne nagrania JW23
odpowiedź
User
Bart3k
problem polega na tym że od jakichś 18 lat to nie jest radio tylko szafa grająca, audycji brak tylko reklamy i muzyka
odpowiedź
User
krzychu
problem polega na tym że od jakichś 18 lat to nie jest radio tylko szafa grająca, audycji brak tylko reklamy i muzyka
odpowiedź