RMF FM i Radio ZET tracą słuchaczy, zyskują Trójka i Jedynka

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce na przełomie 2015 i 2016 roku należała do RMF FM, ale stacja ta straciła relatywnie najwięcej w zestawieniu. Zyskały za to m.in. Jedynka, Trójka oraz Antyradio - wynika z najnowszego raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od grudnia 2015 roku do lutego 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 23,8 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 7,75 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., po spadku o 1,45 proc. Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,4 proc., po wzroście o 5,62 proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8,4 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 20 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ruszaja-poszukiwania-nowego-szefa-programu-iii-pr-koniec-konkursu-srebrne-usta ##

Pierwszą piątkę zamyka z kolei VOX FM, którego udział w badanym okresie wyniósł 4,2 proc. (+ 13,51 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Antyradio, które awansowało z 8. na 7. lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się bowiem o 66,67 proc. do 1,5 proc.

grafika

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style