RMF FM i Radio ZET zyskują słuchaczy, Jedynka z największym spadkiem

Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najbardziej straciła Jedynka - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od maja do lipca 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 25,1 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,9 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 14,1 proc., po wzroście o 0,5 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 8,5 proc., po spadku o 1,3 pkt. proc. - największym w zestawieniu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najgorszy-w-historii-wynik-radiowej-jedynki-nie-wyhamujemy-z-miesiaca-na-miesiac-spadkow-ktore-trwaja-od-15-lat ##

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,8 proc. Udział PR 3 poszedł w dół o 0,1 pkt. proc.

Pierwszą piątkę zamyka z kolei VOX FM, którego udział w badanym okresie wyniósł 4,1 proc. (+ 0,2 pkt. proc.).

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style