RMF FM powiększa przewagę nad Radio ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki

Pozycja lidera rynku radiowego w IV kwartale ub.r. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Muzo.fm, zaś na przeciwnym biegunie znalazła się Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od października do grudnia 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,7 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,49 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc., po spadku o 6,25 proc. Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zwiększyła się z 9,7 pkt. proc. do 11,2 pkt. proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzien-dobry-bardzo-z-wyzsza-sluchalnoscia-radio-zet-przegrywa-z-rmf-fm ##

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,5 proc., po spadku o 11,21 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,8 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 16,42 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 4,2 proc. (wzrost o 16,67 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Muzo.fm, które zajęło ostatnią lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 100 proc. do 0,2 proc.

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

)

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics
Materiał reklamowy

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów