RMF FM powiększa przewagę nad Radio ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki

Pozycja lidera rynku radiowego w IV kwartale ub.r. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Muzo.fm, zaś na przeciwnym biegunie znalazła się Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od października do grudnia 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,7 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,49 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc., po spadku o 6,25 proc. Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zwiększyła się z 9,7 pkt. proc. do 11,2 pkt. proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzien-dobry-bardzo-z-wyzsza-sluchalnoscia-radio-zet-przegrywa-z-rmf-fm ##

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,5 proc., po spadku o 11,21 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,8 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 16,42 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 4,2 proc. (wzrost o 16,67 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Muzo.fm, które zajęło ostatnią lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 100 proc. do 0,2 proc.

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

)

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"