RMF FM powiększyło przewagę nad Radiem ZET, duży spadek PR2 i PR1 (dane radiowe za III kwartał)

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w III kwartale br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio ZET Chilli, zaś najwięcej straciły Dwójka i Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od lipca do września 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,9 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,96 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,8 proc., po spadku o 4,17 proc. Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,6 proc., po spadku o 15,79 proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,9 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 9,72 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,5 proc. (wzrost o 2,94 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-najchetniej-sluchane-o-poranku-radio-zet-wyprzedzilo-jedynke-zet-chilli-podwoilo-wynik-raport ##

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET Chilli, które zajęło 12. lokatę. Udział tej rozgłośni względem okresu, gdy na jego dwóch obecnych częstotliwościach nadawało Radio ZET Gold, zwiększył się o 300 proc. do 0,4 proc.

Zaś najwięcej straciła Dwójka, która uplasowała się na miejscu dziesiątym. Stacja odnotowała spadek udziału o 16,67 proc. do poziomu 0,5 proc.

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem