SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM ufunduje wyprawki dzieciom. Trwa kampania (wideo)

Do połowy stycznia br. potrwa kampania reklamowa RMF FM, w której stacja zapowiada, że ufunduje wyprawki wszystkim dzieciom, które urodzą się w Polsce 15 stycznia 2015 roku. Akcja ma związek z 25-leciem rozgłośni.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Dzieci urodzone 15 stycznia otrzymają od RMF FM m.in. kosmetyki do pielęgnacji niemowląt, rożek, pluszaka, kubek, zabawki do kąpieli, śliniak oraz inne akcesoria. Aby dostać wyprawkę dla swojego malucha, rodzice muszą poprzez stronę rmf.fm/f/wyprawka.html przesłać wymagane zaświadczenie. 15 stycznia reporterzy RMF FM odwiedzą oddziały położnicze w szpitalach w kilkunastu miastach Polski, gdzie osobiście wręczą wyprawki mamom nowonarodzonych dzieci.

Akcję wspiera kampania promocyjna w telewizji (w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz w stacjach tematycznych), internecie i prasie, a także działania na antenie RMF FM. W spocie wykorzystano utwór „All About That Bass” Meghan Trainor.

Za kreację kampanii i produkcję reklamy odpowiadała agencja Martis. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MindShare.

Z badania Radio Track wynika, że w okresie od września do listopada 2014 roku udział RMF FM w rynku radiowym wyniósł 23,2 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: RMF FM ufunduje wyprawki dzieciom. Trwa kampania (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gid
Wyprawka śmiechu warta
odpowiedź
User
markus
Dziadostwo na miarę polskiej masy upadłościowej czyli Polski tylko teoretycznej.
odpowiedź
User
adam
Zastanawia mnie jedna rzecz. Prawie wszystkie informacje, które pojawiają się na WM w dziale Radio są krytykowane. Akurat bardzo uważnie śledzę tę działkę WM i straszne jest to, co pojawia się w komentarzach. Cokolwiek by nie zostało wprowadzone przez jakąkolwiek stację radiową - jest krytykowane. Rozumiem, że nie ze wszystkim trzeba się zgadzać, ale widzę, że tutaj tylko krytyka i krytyka. Czym to jest spowodowane? Na przykładzie powyższego newsa - dlaczego Wam się ten pomysł nie podoba? I żeby była jasność sytuacji - nie pracuję w żadnej stacji radiowej, ani mediach.
odpowiedź