SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM zaczyna promować małe firmy, oferuje tańszy czas reklamowy

W poniedziałek 25 maja RMF FM zaczyna akcję wspierającą małe, rodzinne firmy działające na lokalnych rynkach. Rekomendowane przez słuchaczy przedsiębiorstwa otrzymają okolicznościowe certyfikaty i promocję na reklamowanie swojej działalności na antenie rozgłośni.

Kampania nosi nazwę „Przebojowa firma - podaj dalej!" . RMF FM chce w ten sposób wspomóc małe przedsiębiorstwa, które najbardziej cierpią na pandemii koronawirusa. Przy pomocy reporterskich sond, prowadzonych wśród słuchaczy na ulicach miasteczek w Polsce, zebrane zostaną rekomendacje dla sklepów i zakładów usługowych działających w lokalnych społecznościach. W akcję będą mogli włączyć się również internauci, którzy przy pomocy internetu będą zachęcać reportera do przyjazdu w określone miejsce.

Start zaplanowano na poniedziałek, 25 maja po godz. 9-tej rano. Przedsięwzięcie będzie relacjonowane trzy razy w tygodniu. Reporter RMF FM odwiedzi rekomendowane firmy, wręczy okolicznościowy certyfikat i znak akcji z hasłem: „Firma polecana przez słuchaczy RMF FM!” Lokalni przedsiębiorcy, którzy zostaną wyróżnieni przez słuchaczy radia otrzymają promocje na antenie i w mediach społecznościowych rozgłośni.

Zwycięskie firmy będą też upoważnione do używania tytułu „Firma polecana przez słuchaczy RMF FM!” na swoich stronach internetowych i innych nośnikach, np. ulotkach czy kartach menu.

RMF nie jest pierwszą rozgłośnią, pomagającą małym przedsiębiorcom. Pod koniec kwietnia Polskie Radio PiK przygotowało dla nich specjalną ofertę reklamową: w czasie pandemii koronawirusa emisję spotu można kupić za symboliczną złotówkę. Natomiast pod koniec marca br. Radio Kolor ruszyło z akcją „#WspieramMałyBiznes”. Umożliwia ona drobnym przedsiębiorcom z Warszawy i okolic darmowe prezentowanie swoich usług na antenie rozgłośni.

Według badania Radio Track od lutego do kwietnia br. RMF FM miało 29,8 proc. udziału w rynku słuchalności.

Dołącz do dyskusji: RMF FM zaczyna promować małe firmy, oferuje tańszy czas reklamowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rycerz
I w takiej sytuacji idealne byłyby ich rozszczepienia znane sprzed 2001 roku.
Komu to przeszkadzało. AAA... czekaj.
odpowiedź